آندره آ استراماچونی: از ژاپن و استرالیا پیشنهاد دارم؛ در ایران فقط استقلال..

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی سابق استقلال گفت: پیشنهاداتی که از نظر مالی بسیار حائز اهمیت بودند اما برای من در ایران، فقط تیم استقلال مطرح است.

     

 به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگویی با جیان‌لوکا دمی‌ماریتیسیو، روزنامه‌نگار مجرب ایتالیایی در مورد مسائل مربوط حضورش در تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

* شرایط استراماچونی بعد از ترک ایران و باشگاه استقلال؟

از تیم‌های دیگر ایران و همچنین منطقه خاورمیانه پیشنهاد داشتم. پیشنهاداتی که از نظر مالی بسیار حائز اهمیت بودند  اما برای من در ایران، فقط تیم استقلال مطرح است. امیدوارم تیم بتواند مکان از دست رفته صدر جدول را بازپس گیرد. معتقدم در لیگ قهرمانان آسیا استقلال از شانس خوبی برخوردار است. می‌دانید که من حامی استقلال هستم و این موضوع نیازی به گفتن ندارد.

* مکان از دست رفته ایران در رنکینگ جهانی و قاره آسیا؟

تا کمی قبل ایران تیم نخست رنکینگ آسیا بود اما اکنون ژاپن از آن جلو زده است. بهترین استعدادها رفته‌اند. به عنوان مثال به سردار آزمون فکر می‌کنم. فکر می‌کنم او بتواند در سری آ خوب کارکند. در تابستان گذشته با مدیر برنامه‌اش در تماس بودم و فهمیدم با تیمی ایتالیایی در تماس است. فکر می‌کنم این تماس ها ادامه یابد. او مهاجم هدف مدرنی است.

* بازگشت به ایتالیا؟

ماجرای ایران، باعث بازگشایی سناریویی جدید برای من شد. در حال ارزیابی شرایط تیم‌های ژاپنی و استرالیایی هستم. فوتبال آسیا دنیایی جدید و تشنه فوتبال است. اولویت من کار در ایتالیاست. من مربی جوانی هستم و نمی توانم ماه‌های زیادی ساکت و بی‌حرکت بمانم.

* قرنطینه به خاطر شیوع کرونا؟

اکنون در رم هستم و در خانه حضور دارم. باید به آنهایی که این مساله را مدیریت می کنند،‌ اعتماد کنیم. چون این یک مشکل جهانی است و خاص ایتالیا هم نیست.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

آندره آ استراماچونی: حضور در استقلال تصمیم خاص و البته شجاعانه بود؛ از آسیا پیشنهاد دارم!

آندره آ استراماچونی: نمی توانستم با افراد دروغگو کار کنم؛ ایجنت من در تایلند بود نه دوحه!

پیام احساسی آندره آ استراماچونی برای مجیدی/ ایده‌ها و نگرش مشترکی نسبت به فوتبال داریم

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد؛ معرفی دستیاران به زودی!

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ وزارت به خواسته اش رسید؛ استراماچونی را بیرون کردند، فرهاد را آوردند!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی سردار آزمون را به ایتالیا دعوت کرد

ج مارس 20 , 2020
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام جان لوکا دی مارتزیو یکی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی مصاحبه ای مفصل و زنده از آندره آ استراماچونی ترتیب داد تا این مربی خوش فکر ایتالیایی که دیروز در نظرسنجی بهترین های فوتبال ایران از سوی نویسندگان و آرا مردمی در کنار یح...