آمار تقابل استقلال و قلعه‌نویی

به گزارش مشرق، این دو تیم این بار با ۲ ویژگی متفاوت روبروی هم قرار می گیرند. یکی تحت هدایت سرمربی اروپایی و با عنوان قهرمانی فصل گذشته و دیگری تحت هدایت پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر که اتفاقاً او هم استقلالی است و البته خاطره خوشی از فصل گذشته و دیدار مقابل استقلال ندارد.

اما مروری در پنج دیدار آخرین این دو تیم مشخص میکند استقلال در هر ۵ مسابقه موفق شده حریفش را شکست داده و یا هر سه امتیاز را از گل گهر سیرجان بگیرد و یا در جام حذفی این تیم را کنار بزند.

برد آخر در تهران

آخرین دیدار این دو تیم بازی برگشت فصل گذشته استقلال در تهران مقابل گل گهر سیرجان بود. بازی که کوین یامگا در استادیوم آزادی هر دو گل استقلالی ها را در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه اول و ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای استقلال به ثمر رساند تا در هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال پیروز میدان لقب بگیرد و مجیدی و تیمش خیز مهمی برای کسب قهرمانی بردارند.

آمار از برد استقلال خبر می‌دهد/ کینه قلعه نویی از ماجرای جنجالی/ ساپینتو راه مجیدی و فکری را ادامه می‌دهد؟

*بازی جنجالی و حکم کمیته انضباطی!

اما این دو تیم در بازی رفت فصل گذشته در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند اما شکایت استقلالی ها از غیر قانونی بودن بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان باعث شد کمیته انضباطی رأی به پیروزی سه بر صفر استقلال بدهد تا این دیدار هم با نتیجه ۳ بر صفر به نام استقلال فرهاد مجیدی در جدول ثبت شود.

بیشتر بخوانید:

تیم ساپینتو هنوز یک مشکل دارد

*پیروزی پای فینال حذفی

سومین بازی اخیر این دو تیم دیدار نیمه نهایی جام حذفی دو فصل پیش بود که استقلال با نتیجه ۲ بر یک برنده شد. تیم مجیدی در آن دیدار به مصاف گل گهر سیرجان رفت و توانست در پایان نود دقیقه به دیدار نهایی برسد. شاگردان فرهاد مجیدی در آن مسابقه ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما وریا غفوری در دقایق ۷۲ و ۸۲ هر دو بار از روی نقطه پنالتی به دو گل دست یافت تا ژنرال را در پای فینال حذف کند.

آمار از برد استقلال خبر می‌دهد/ کینه قلعه نویی از ماجرای جنجالی/ ساپینتو راه مجیدی و فکری را ادامه می‌دهد؟

باز هم مجیدی باز هم دو گل!

چهارمین دیدار این دو تیم بازی برگشت لیگ برتر بیستم بود. مسابقه‌ای که باز هم استقلال با نتیجه دو بر صفر و در چارچوب هفته بیست و چهارم برنده میدان بود. مرادمند در دقیقه ۱۲ و مهدی پور در دقیقه ۱۹ هر دو گل استقلال را به ثمر رساندند و باز هم مجیدی مقابل استاد خودش برنده زمین را ترک کرد.

فکری هم ژنرال را مغلوب کرد

پنجمین دیدار اخیر این دو تیم در سیرجان نیز با برد شاگردان محمود فکری به پایان رسید. بازی هفته نهم که آنجا نیز وریا غفوری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸ اولین گل و مهدی قائدی در دقیقه ۱۴ دومین گل استقلال را به ثمر رساندند تا این تیم با نتیجه ۲ بر یک برنده شود.

*کینه بازیکن گابنی

با این شرایط و ۵ پیروزی متوالی اخیر استقلال مقابل گل گهر سیرجان به نظر می رسد این دیدار از هر نظر برای امیر قلعه نویی و شاگردانش حیثیتی باشد. ضمن اینکه آنها هنوز بابت شکایت فصل گذشته استقلال از بازیکن گابنی از استقلالی ها دلخور هستند و کینه به دل دارند. باید دید آیا ساپینتو می تواند روند بردهای اخیر استقلال با مجیدی و فکری روبروی تیم قلعه نویی را ادامه بدهد یا نه؟

شایان ذکر است؛ دیدار این دو تیم شنبه نهم مهرماه از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم شهر سیرجان برگزار می شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت ملی‌پوشان استقلال برای بازی با گل‌گهر

ج سپتامبر 30 , 2022
به گزارش مشرق، دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. بر اساس برنامه ریزی هیات فوتبال سیرجان، نشست خبری سرمربی گل‌گهر ساعت ۱۸ و نشست خبری سرمربی استقلال ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد. به خاطر برنامه ...