آقای مجیدی! مربیگری به حرف زدن و ادعا نیست/ حمایت بازیکنان از فرهاد با جنگیدن در فضای مجازی!

سرویس ورزش مشرق - فرهاد مجیدی در مصاحبه ای که با سایت استقلال انجام داد گفت: " به نظرم حرف زدن اثر خودش را از دست داده. خیلی‌ها دارند مصاحبه می‌کنند و آنقدر حرف غلط می‌زنند و شایعه و حرف و حدیث می‌سازند که هر نکته مهمی اثرش فقط ۲۴ ساعت است و فوری فراموش می‌شود. در این فضا باید حداقل کمتر حرف بزنی تا شاید حرف به درد بخوری به ذهنت برسد. ". او که در همان مصاحبه وعده قهرمان کردن استقلال در جام حذفی و گرفتن سهمیه در لیگ و صعود زا گروهش در آسیا را داده بود دیروز در همان فضای مجازی به شدت مورد حمایت بازیکنانش قرار گرفت.

خیلی از اعضای تیم استقلال با وام گیری از گل‎واژه "می جنگم" که در حرف‌های سرمربی شان به کار رفته بود به بازنشر این جمله در صفحات مجازی شان پرداخته و از این طریق حمایت شان از سرمربی محبوب شان را اعلام کردند!

این در حالی است که با نگاهی به نیمه دوم بازی سایپا و استقلال می توان دریافت که برخی بازیکنان استقلال در زمین راه می رفتند و وظایفی که در تمرینات به آنها محول شده بود را درون میدان مسابقه اجرا نمی کردند. ظاهرا آنها هم روش بازی شان در قالب تیم استقلال را به سبک مربی شان پیوند زده و فوتبال شان در لیگ برتر را به فضای مجازی برده اند و همان‎جا بازیکنانی عالی برای سرمربی شان هستند و جنگیدن های شان روبروی رقبا و گلزنی را به خوبی در آن فضا انجام می دهند ولی در زمین یک گل می زنند و بعد راحت گل می خورند و توپ را تنها تا پشت محوطه جریمه حریف می برند!

بیشتر بخوانید:
 

سکوت مجیدی پس از هجمه‌های اخیر شکست؛ هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم!
 

مجیدی چیزی برای گفتن ندارد و فقط کنار زمین فریاد می کشد!

با این وجود حرفهایی که فرهاد مجیدی در تازه ترین اظهاراتش به زبان آورد بازخورد دوگانه ای بین پیشکسوتان این تیم داشت.

محسن بیاتی نیا در گفت و گو با مشرق، در این باره گفت: من حامی مربیان جوان هستم و فکر می کنم در این وضعیت بهترین کار این است که اجازه بدهیم فرهاد کارش را انجام بدهد و با برهم زدن تمرکز او فقط اوضاع استقلال را وخیم تر می کنیم.

مهاجم اسبق استقلال اظهار داشت: «مجیدی اگر حرفی زده برای این است که نخواسته ته دل بازیکنانش خالی شود و سعی کرده از این طریق به آنها بگوید که تا کجا اهل جنگیدن است و روحیه سرسختانه اش را به رخ کشیده است. ضمن اینکه با کمی صبر می توان در پایان فصل کارنامه او را دید و اگر آن زمان نتایج درخور اعتنا نبود بعد او را قضاوت کرد».

اما فرهاد مجیدی با این اقدام و شعارهایی که در ارتباط با استقلال و حرفه خودش داده مخالفتی هم دارد از جمله مهاجم سالهای دور این تیم عباس سرخاب که در گفت و گو با مشرق، به ادعاهای سرمربی استقلال واکنش نشان داده و گفت: «مربیگری به حرف زدن نیست. اگر اینگونه باشد من هم می گویم استقلال را قهرمان ایران و آسیا می کنم. مربیگری در عمل است. اینکه ما هیچ تغییر و پیشرفتی را در این تیم در دوران پس از خروج استراماچونی نمی بینیم یعنی استقلال درجا می زند».

پیشکسوت استقلال ادامه داد: «مخالف این رفتار هستم. مجیدی می توانست در آرامش تیمش را برای بازی با پارس جنوبی جم آماده کند بعد در صورت کسب نتیجه دلخواه حرف بزند یا اصلا با نتیجه بازی جواب منتقدانش را می داد. کارنامه هر کسی گویای عملکردش است. فرهاد عصبانی است و دارد رجزخوانی می کند. در عصبانیت هم که نمی توان برای تیم تصمیم سازی و استراتژی تعیین کرد. نمی دانم مشاورش چه کسی بوده یا شاید این نظر خودش است ولی درکل الآن وقت این رفتارها نیست».

سرمربی استقلال یکبار دیگر نشان داد در اقدامات عجولانه درسی از اتفاقات قبل نمی گیرد و آنچنان که در دیدار با فولاد به خاطر اخراج درست یا اشتباه بازیکنش آن غائله را براه انداخت این بار هم تاب انتقادات را نیاورد و ادعاهایی کرد که شاید بزرگترین مربیان هم چنان ادعاهایی را نمی کنند. او یکبار هم در مواجهه با نیروی راهنمایی و رانندگی مرتکب اقدامی عجولانه علیه پلیس شد و در نهایت آن ماجراها برایش رخ داد اما باز هم عبرت نگرفت!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس

پ جولای 2 , 2020
به گزارش مشرق، نشست ستاد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و ورود این دو باشگاه به بورس عصر چهارشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان دو باشگاه برگزار شد.  بیشتر بخوانید: هشدار وزیر ورزش به مدیران&...