آقایان استقلال جای امتحان پس دادن نیست!

به گزارش مشرق، بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بی‌کیفیتی بود و در کل بازی یک موقعیت گل هم از طرف استقلال شاهد نبودیم. من واقعا افسوس می‌خورم و با امیدواری هم کاری از پیش نمی‌رود. این آقایانی که دارند در استقلال تلاش می‌کنند، باید ببینند چه مشکلی در تیم وجود دارد. اگر بهانه‌ آن‌ها نبود نفرات اصلی است، الان بازیکنی مثل میلیچ که بازیکن اصلی است و غفوری هم در این بازی به میدان رفتند.

او ادامه داد: ما از بیرون به مسائل نگاه می‌کنیم و نمی‌دانیم در درون چه اتفاقاتی افتاده است. ما وقتی بازی را می‌بینیم، از نمایش تیم رضایت نداریم. من فکر می‌کنم بازیکنان خودشان هم از عملکرد خودشان راضی نبودند.

بیشتر بخوانید:

فکری: وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند/ چرا ما باید همیشه به داوری‌ها معترض باشیم؟

پرورش‌خواه افزود: من همیشه گفتم، باید بازیکنانی به استقلال بیایند، که درجه یک و ملی باشند. بازیکنان معمولی هم ما دوست داریم در تیم موفق باشند اما استقلال جای امتحان پس دادن نیست و جای کسانی است که امتحان پس داده‌اند. من بازی را نگاه کردم، در تمامی خطوط ما شاهد یک کار تیمی هم نبودیم. من چشمم آب نمی‌خورد که استقلال بتواند این روند را درست کند چون استقلال هماهنگی لازم را ندارد و من از نحوه بازی کردن تیم راضی نیستم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما ۳۰ سال از عمر خود را صرف فوتبال کردیم و باید گفت در استقلال یک جای کار عیب دارد. این که بگویم یک نفر مقصر است، بی‌انصافی است و فوتبال یک کار تیمی است. من اگر جای کادر فنی بودم کسانی را به تیم می‌آوردم، که دست و پای‌شان در تیم نلرزد. من اسم کسی را نام نمی‌برم ولی بعضی‌ها متاسفانه فقط می‌خواهند در استقلال باشند و کارایی لازم را در تیم ندارند و باید کسی در تیم فعالیت کند برای آبی‌پوشان مثمر ثمر باشد.

او تاکید کرد: استقلال شاید تا اینجای کار ۱۲ امتیاز کسب کرده باشد اما هواداران از شکل بازی کردن استقلال راضی نیستند چون تیم تمرکز و اعتماد به نفس لازم را ندارد. باید فضا طوری باشد که جوانان از باتجربه‌ها الگوبرداری کند. ما الان چند فصل است که شاهد این ناهماهنگی‌ها هستیم و این به خاطر تغییرات هر ساله باشگاه بوده است.

بهروز پرورش‌خواه‌ در پایان گفت: من آینده استقلال را خوب نمی‌بینم و دلم نمی‌خواهد این‌طور باشد چون من خودم استقلالی هستم و ببینم تیم راضی‌کننده عمل کند. باید کیفیت تیم خوب باشد و هر نتیجه‌ای که کسب شود، مردم راضی باشد. بالاخره فوتبال برد و باخت دارد اما باید عملکرد یک تیم راضی‌کننده باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۹ آذر

ش دسامبر 19 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۹ آذر ...