آذری جهرمی در نقش مدیرعامل و سخنگوی باشگاه پرسپولیس/ وزیر ارتباطات از چه چیزی ترسیده است؟!

وزیر بیشعور

در حالیکه مدت ها پیش اسناد کمک های مالی خارج از عرف همراه اول به باشگاه پرسپولیس لو رفته بود، وزیر ارتباطات امروز به این کمک ها اعتراف کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، از مدت ها پیش اسنادی در فضای مجازی دست به دست می شد که اپراتور همراه اول مبلغ غیر متعارف 30 میلیارد تومان به صورت بلاعوض به باشگاه پیروزی(پرسپولیس) کمک مالی کرده است که این خبر با تکذیب مسئولان این تیم و آذری جهرمی همراه بود اما امروز وزیر ارتباطات در کانال رسمی خود ضمن تایید این ادعا به دنبال عادی سازی این رسوایی بزرگ بود!

پس از رسوایی کمک های وزارت ارتباطات و شخص آذری جهرمی به باشگاه پیروزی(پرسپولیس) که اعتراض خیلی از هواداران فوتبال را در بر داشت وزیر نالایق ارتباطات به دنبال عادی سازی این رسوایی بزرگ است!

اگر حتی امروز همراه اول 20 میلیارد به باشگاه استقلال(تاج) کمک کند هیچگاه لکه ننگ حمایت های دولت و وزارت ارتباطات به باشگاه دوم پایتخت پاک نخواهد شد.

تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال دست به افشاگری زد آقایان سریعا مصوبه کمک 20 میلیاردی را امضا کردند تا خود را تبرئه کنند اما حتی در این کمک پوشالی نیز بازهم تبعیض نمایان است و در جایی که سهم تیم رقیب 30 میلیارد و استقلال 20 میلیارد خواهد بود!

استقلال همچنان از همراه اول طلبکار است و این کمک ها فقط بخشی از بدهی های این شرکت را کسر می کند لطفا آقایان دنبال فرافکنی نباشند.

کانال آذری ‌جهرمی

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه ای سابق باشگاه استقلال(تاج) در خصوص مطلبی که در کانال آذری ‌جهرمی در این خصوص منتشر شد اینگونه واکنشن نشان داد:

چرا آذری جهرمی به سراغ شفاف‌سازی رفت؟

در شرایطی که قرار است روی پیراهن تیم استقلال در مسابقه امشب تبلیغ «همراه اول» قرار بگیرد و گفته می‌شود همراه اول از کانالی غیر از آذری جهرمی به کمک تیم استقلال آمده؛ ناگهان امروز صبح وزیر ارتباطات یاد وظایف شهروندی‌اش افتاده است!

آذری‌ جهرمی تا دیروز که قرار نبود همراه اول حامی مالی استقلال باشد و اخبار زیادی درباره کمک ۳۰ میلیارد تومانی این اپراتور به باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد، دنبال شفاف‌سازی نبود اما حالا که همراه اول از راهی دیگر به طرف استقلال آمده، یاد اطلاع‌رسانی دقیق افتاده است!

کاش در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، توصیه‌های بعد از کنفرانس خبری فرهاد مجیدی در دربی دور برگشت لیگ برتر هم موجود بود! تازه همین وزیر جوان که ارتباط مستقیم و غیرمستقیمی با امور مالی هر دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دارد، به غلط کری هم می‌خواند!

خلاصه: آذری جهرمی متوجه کمک ۲۰ میلیارد تومانی همراه اول به استقلال شده و تصمیم گرفته در مقابل خبر کمک ۳۰ میلیارد تومانی به پرسپولیس پاتک خبری بزند، اما یادش رفته که او وزیر است، نه مدیر باشگاه پرسپولیس!

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

افشاگری جدید مجیدی علیه وزارت ورزش و وزیر ارتباطات/ این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی برای استقلال رقم زده اند

اختصاصی استقلال نیوز/ وزیری که نماد بی کفایتی دولت است؛ حمله به سوی انتخابات با رمز کُری خوانی!!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گل قایدی، بهترین گل از راه دور لیگ قهرمانان آسیا +فیلم

س جولای 20 , 2021
به گزارش مشرق، گل مهدی قایدی، ستاره تیم فوتبال استقلال به الاهلی عربستان سعودی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با کسب بیش از ۹۲ درصد آرا، به عنوان بهترین گل از راه دور این مرحله انتخاب شد. Adblock test (Why?)...