آخرین خبر از حضور بازیکن مصدوم در استقلال

به گزارش مشرق، در دوره مدیریت احمد مددی در استقلال و با نظر فرهاد مجیدی، ابوالفضل جلالی بازیکن تیم سایپا برای عقد قرارداد با استقلال با این باشگاه مذاکراتی انجام داد اما هنوز حضورش در استقلال قطعی نشده است.

احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال در این خصوص گفت: روزی که با جلالی قرارداد می‌بستیم، همزمان با پزشک معتمد هماهنگ کردم که او را معاینه کند. قرارداد را نهایی نکرده بودیم. بعد از گزارش پزشک، با باشگاه سایپا مکاتبه کردیم که جلالی مصدوم است و تقاضا کردیم مبلغ رضایتنامه را کاهش بدهند.

مددی افزود: بنده به فرهاد مجیدی اطلاع دادم که جلالی مصدوم است. مجیدی گفت این بازیکن بعد از یک ماه بر می‌گردد (مصدومیتش رفع می‌شود) گفتم تمام تلاشم را برای جذب او می‌کنم و با سایپا وارد مذاکره شدم. در نهایت کار به اینجا رسیده که قرارداد جلالی روی میز آجورلو مدیرعامل جدید استقلال است که او تصمیم نهایی را می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قرارداد مجیدی با استقلال تمدید شد

ی سپتامبر 26 , 2021
در جلسه مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا پایان فصل 1403-1402 توافق شد.  گفتنی است، این موضوع پس از انجام مراحل اداری و قانونی م...