آخرین تحولات مدیریتی باشگاه استقلال/ عبدالرضا موسوی استعفا داد؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد!

هیات مدیره استقلال

با وجود شایعات مدیرعاملی علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال، اما هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

به گزارش استقلال نیوز، از نیمه شب گذشته که شایعه انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال در خبرگزاری های مختلف بر سر زبان ها افتاد، اتفاقات و حواشی عجیبی توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه رخ داد که نشان از چند دستگی بین مدیران و منصوبانی که توسط وزیر ورزش در استقلال بزرگ به کار گرفته شده اند وجود دارد.

در حالیکه خبرها حکایت از انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال دارد اما به نظر می رسد اختلاف نظرها بین اعضای هیات مدیره بالا گرفته است.

در ادامه نگاهی داریم به حواشی و اتفاقات مدیریتی این روزهای باشگاه استقلال:

? خبرگزاری ایلنا در نیمه شب سه شنبه 6 اسفند 98 خبر از انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال با نظر مسعود سلطانی‌فر و اعضای هیات مدیره این باشگاه داد.


? طبق آخرین خبرها از باشگاه استقلال، شنیده‌ها حاکی از آن است که اسماعیل خلیل زاده از سرپرستی این تیم استعفا داده است و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال طی صورت جلسه‌ای به وزیر، خواهان مدیرعاملی علی فتح الله زاده شدند.


? علی فتح الله زاده در گفت وگویی کوتاه با ایلنا عنوان کرد فقط یک امضا(امضای عبدالرضا موسوی) تا مدیرعامل شدنش فاصله است:

با اصرار خلیل‌زاده قبول مسئولیت کردم اما هنوز یک امضا تا مدیرعامل شدنم باقی مانده است. در صورت پذیرفته شدن شرایطش این سمت را قبول می کنم.


? یکی از تصمیمات در جلسه هیات مدیره بحث سرپرستی پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال به جای سعید رمضانی بود که اعضای هیات مدیره با این موضوع مخالفت کردند.


?عبدالرضا موسوی بامداد چهارشنبه 7 اسفند 98 در پستی اینستاگرامی، مدیر عاملی فتح الله زاده را تکذیب کرده و از انتخاب مدیر عامل جدید در روزهای آتی سخن گفته است.

عبدالرضا موسوی


? عبدالرضا موسوی باز هم در بامداد چهارشنبه در پست اینستاگرامی دیگر خود عنوان کرد فتح الله زاده برای مدیرعاملی نیازی به امضای او ندارد.

عبدالرضا موسوی


? عبدالرضا موسوی برای سومین بار پیاپی در پستی اینستاگرامی به شرح ماجرای عدم حضور فتح الله زاده در جلسه هیات مدیره شد و مدعی شد فتح الله زاده او را دور زده است!

عبدالرضا موسوی


? اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبر مدعی شد، فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد و پرویز مظلومی به جای سعید رمضانی به سرپرستی این تیم منصوب شده است.(متن صحبت های خلیل زاده با شبکه خبر را از اینجا بخوانید)

? روز گذشته با سلطانی‌فر صحبت کردیم و بعد از پایان این نشست، دور هم جمع شدیم که فقط آقای موسوی در آن جلسه حضور نداشت. من اصرار کردم که از سرپرستی باشگاه کنار بروم و دوستان هم این موضوع را پذیرفتند که من دیگر سرپرست نباشم و در قالب رئیس هیأت مدیره به کارم ادامه بدهم.

? اگر به مصاحبه‌های من دقت کرده باشید، من در تمامی صحبت‌هایم گفته‌ام فردی باید مدیرعامل استقلال شود که شبانه‌روز در اختیار استقلال باشد. ضمن آنکه خودم مشکلات دیگری دارم و در جای دیگر مدیر هستم و همسرم نیز بیمار است و وزیر ورزش قول داده بود که من را از این مشکلات خلاص کند.

? متنی را که موسوی در اینستاگرام گذاشته من ندیدم، ولی وقتی هیأت مدیره تصمیمی بگیرد عملی می‌شود. من از فتح‌الله زاده خواستم که مدیرعاملی را بپذیرد و صبح امروز نیز صورتجلسه را به امضا رساندیم و همان را به دست وزیر هم رساندیم.

? من چند بار با آقای موسوی تماس گرفته بودم که او جواب نداد، البته روز گذشته سرما خورده بودم و حالم خوب نبود و نشد که دوباره با او تماس بگیرم. نه اینکه با او موضعی داشته باشم، ولی می‌خواستم او را دعوت کنم که نشد. 

? فتح‌الله‌زاده شب گذشته با من صحبت کرده و قبول کرده که مدیرعاملی استقلال را بپذیرد و فکر کنم تا فردا نهایتا حکم مدیرعاملی وی صادر خواهد شد.


? علی فتح الله زاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با تسنیم مدعی شد، جلسه داشت و موسوی را دور نزده است بلکه در دور برگردان گیر کرده است!

من کسی را دور نزدم. همان روز پیش موسوی هم بودم و احتمالا در دور برگردان گیر کردم! این مسائلی که اتفاق افتاده، سوء تفاهم است.

صادقانه حرف می‌زنم و هر چه باشد را مطرح می‌کنم. هواداران نیز این موضوع را می‌دانند. اگر زمانی کسی به من بگوید ساعت 3 جلسه داریم و من 5 بروم، کارم بد است، اما وقتی فی‌البداهه تماس بگیرد و بگوید به جلسه بیا، امکانش نیست، چون ممکن است در جلسه دیگری باشم. به موسوی هم گفتم که در جلسه هستم و اگر تمام شد، نزد شما می‌آیم. معنای این حرف، دور زدن نیست. در مصاحبه صبح امروز هم به شما گفتم که زمانی که موسوی تماس گرفت، در جلسه‌ای دیگر بودم.


? عبدالرضا موسوی ساعت 22:00 چهارشنبه 7 اسفند با انتشار پستی اینستاگرامی از عضویت در هیات مدیره استقلال استعفا داد.

عبدالرضا موسوی


? عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیات مدیره استقلال بعد از ظهر پنجشنبه 8 اسفند در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم دست به افشاگری زد که مشروح صحبت های او را می توانید از اینجا بخوانید..

? وزیر ورزش از خلیل‌زاده خواست که استعفا کند، پیام کتبی وزیر را دارم.

ماجرای رفتن خلیل‌زاده به قطر برای مذاکره با وکیل استراماچونی دروغ بود.

به وزیر ورزش گفتم خلیل‌زاده شما را سیاه می‌کند.

فرهاد مجیدی نمی‌تواند بگوید چه کسی سرپرست باشد، وظایف قانونی تفکیک شده است.

یک بزرگ‌تر بالای سر استقلال نیست و در هیئت مدیره نیز صداقت وجود ندارد.

قراردادی بسته‌ایم و به باشگاه پول دادم، من چک گرفته‌ام و پولم را پس می‌گیرم!


? خبرگزاری فارس در گزارشی که ساعت 17:00 امروز پنجشنبه منتشر کرد مدعی شد که علی فتح الله زاده بار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

بعد از استعفای اسماعیل خلیل‌زاده از سرپرستی باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره این باشگاه بر سر انتخاب وی طی روزهای اخیر به جمع بندی رسیده و صورتجلسه انتخاب وی را به دفتر وزارت ورزش ارسال کردند تا فتح‌الله‌زاده مجددا به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود و این باشگاه بعد از مدت‌ها اداره شده با سرپرست صاحب مدیرعامل شود.

فتح‌الله‌زاده پیش از این در 3 مقطع در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل فعالیت کرد و با انتخاب دوباره‌‌اش  برای چهارمین بار مدیرعاملی باشگاه استقلال را تجربه خواهد کرد.


این خبر بروز رسانی می شود..

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح الله زاده: استقلال برابر گل گهر تمرکز نداشت؛ پاسخی برای ادعای سخیف موسوی ندارم!

پ فوریه 27 , 2020
مدیرعامل جدید استقلال گفت: استقلال نیاز به آرامش دارد و ما علاقه ای نداریم به حاشیه ها دامن بزنیم ولی اگر لازم شد حرف های زیادی برای گفتن دارم که آن را بیان خواهم کرد.         به گزارش استقلال نیوز علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید...