آجورلو: فرهاد مجیدی بهترین انتخاب بود؛ رفع مشکلات فوتبال یک همیت ملی می‌خواهد

مصطفی آجورلو

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انتخاب و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی و اعتماد به ایشان بهترین کاری بود که از دست من به عنوان مدیرعامل استقلال بر می آمد.

   

به گزارش استقلال نیوز، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) که در برنامه ویژه خبری شبکه 2 سیما حضور پیدا کرده بود در خصوص آخرین وضعیت مدیریتی استقلال و بحث مجوز حرفه ای این باشگاه صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 * خداروشکر مجوز حرفه ای باشگاه صادر شد

در ابتدا عرض می‌کنم که خدا را شکر مجوزی که لازم بود، صادر شد. به همه هواداران عزیز تبریک عرض می‌کنم. از وزیر محترم و معاونین محترمشان و برادر عزیزمان آقای عزیزی خادم و بهاروند و تک تک دوستان مثل مصطفوی و کمیته استیناف تشکر می‌کنم. امروز درباره یک موضوع جدی صحبت کردیم.

 * معیارهای AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای پنج معیار مهم است

برای اینکه مردم مطلع باشند که موضوع چیست، معیارهای AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای پنج معیار است. مثلا مدارک پزشکی بازیکنان پایه و بزرگسالان - برنامه‌های آموزشی پایه و بزرگسالان، زیر ساخت‌ها مثل استادیوم، مدارک مربوط به مسائل مالی مدیریتی، معیار حقوقی بحث بعدی است که شامل اساسنامه، چارت تشکیلاتی و... است و معیار پنجم صورت‌های مالی و ... است.
این پنج معیار حدود ۶۰۰ صفحه فرم دارد. زمانی که باید آغاز می‌شد، از اوایل خرداد امسال تا پایان ۱۰ مهر سال جاری بود.

 * باید به این سمت برویم که دیگر سال بعد این مشکلات را تجربه نکنیم

مایل نیستم درباره گذشته صحبت کنم. من از سوم مهر آمدم و چند روزی فرصت داشتیم. تلاش شبانه روزی کردیم و فرم‌ها را پر کردیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم.
جلسه امشب ما باید به سمت خوشحالی هواداران استقلال، پرسپولیس و تراکتور باشد.
طبیعتا مشکلاتی بوده است و آنچه که از دوستان در استیناف سوال شده، فقط ممکن است که در مدیریت وزارت بوده باشد. یعنی در خصوص مالکیت دو باشگاه باشد. با توجه به اینکه در دوران آقای سلطانی‌فر و دوستان، زحمت کشیده بودند و فرآیند واگذاری را طی کرده بودند، بعد هم دکتر سجادی فرآیند را دنبال کردند و به تصویب آقای رئیس‌جمهور رسید و الان دکتر دهقان به دنبال واگذاری و انجام آن هستند. از آقای بهاروند، عزیزی خادم و دوستان تشکر می‌کنم که سه ماه فرصت گرفتند. اما اینکه برای آینده باید چه کرد، باید به این سمت برویم که چه کنیم تا در سال بعد این مشکل نباشد نه اینکه بگوییم امروز چه اتفاقاتی افتاده است.
 

 * رفع مشکلات فوتبال یک همیت ملی می‌خواهد

به نظرم می‌رسد که ما باید جنبه امیدبخش به فوتبال کشور را در نظر داشته باشیم. اگر قرار باشد که با اخبار و فضای مجازی و ... که البته خوب هستند، بخواهیم به مردم شوک بدهیم، درست نیست. بعضی از هواداران همانطور که آقای صدری گفت، راهی بیمارستان شدند و نگران بودند.

صدا و سیما و رسانه‌ها و فضای مجازی باید به آرامش فوتبال ایران کمک کنند. که امروز استقلال، پرسپولیس و تراکتور در این فضا هستند. 
به نظرم اینجایی که پاشنه آشیل همه در فوتبال است، نه مقصرش ما هستیم و نه پرسپولیس. نباید فرآیند ۴۰ ساله را بگوییم امروز شما به تنهایی باید جواب دهید. می‌خواهید مشکل را تمام کنید؟ دست به دست هم بدهیم. نمی‌شود همه فوتبال را از صدری، زنوزی و ... بخواهیم. این یک همیت ملی می‌خواهد.
 

 * نگرانی هواداران باعث مصاحبه امشب من شد

من واقعا نمی‌خواستم مصاحبه کنم. در این یک ماه من مصاحبه نکردم. می‌خواستم چهارتا کار انجام دهم و بعد در محضر مردم حاضر شوم و بگویم مردم عزیز، ولی نعمتان ما، من این کارها را کردم. من احساس کردم که امروز هواداران استقلال نگران هستند و به همین دلیل عهدی که با خودم بسته بودم را شکستم و آمدم صحبت کنم.
من از کمیته بدوی تشکر می‌کنم که به ما عیبمان را گفتند. من از استیناف هم متشکرم که به ما فرصت بر طرف کردن عیب را داد. لازم نیست جار و جنجال کنیم و مردم را اذیت کنیم. 
به هواداران عزیز عرض کنم که روزی که من آمدم، به من گفتند چهار پنج روز بیشتر فرصت نداریم. گفتم چه کار کنیم؟ یک تیم آوردم که شبانه‌روز کار کردند و در طول روز سه ساعت می‌خوابیدند.
من درباره خودم حرف می‌زنم و به گذشته خرده نمی‌گیرم. اشکالی ندارد که من خودم را تجهیز کردم و همکارانم این فرم‌ها را پر کردند. 
اجازه دهید در فرمت‌های موجود، ابهامات را در این فرصت سه ماهه اشکالاتمان را بر طرف کنیم.

 * فرهاد مجیدی بهترین انتخاب من برای سرمربیگری استقلال بود 

آیا شما منتظرید من و آقای صدری یک شبه مشکلات فوتبال را حل کنیم؟ آقایان اهالی فوتبال، مسئولین کشور، برادر عزیزم جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم، جناب آقای اژه‌ای رئیس محترم قوه قضاییه، جناب آقای قالیباف رئیس محترم قوه مقننه، می‌خواهید ۶۰-۷۰ میلیون نفر از مردم ایران که یا هوادار استقلال هستند یا پرسپولیس یا تراکتور یا سپاهان و فولاد را احترام کنید؟ مثل یک جمعه که می‌روید استان‌ها، بیایید ببینید آقای صدری چه می‌گوید. مثلا چطور دشت مغان را کسی تصاحب کرده یا یک کارخانه را تصاحب کرده‌اند و شما مشکل را حل می‌کنید، ببینید آقای صدری و پرسپولیس چه مشکلاتی دارند. مشکلشان خصوصی سازی است. بگذارید او با خصوصی سازی خودش کار کند.
از روزی که آمدم یکبار سر تمرین نرفتم چون تیم را به آقای مجیدی سپرده‌ام. بهترین انتخابم هم بود. اگر یک ساله بود قراردادش، سه ساله با او بستم. اگر عدد قراردادش کم بود، سه برابر کردم. من فرهاد مجیدی را که فرد ممتازی است و هواداران هم او را می‌خواهند را مستقر کردم و گفتم کار فنی بکن و کار اقتصادی هم با من.

 * ما می‌خواهیم امسال یک کار را انجام دهیم و آن هم تولید پول و ثروت است

اجازه دهید ما از ثروتی که آقای صدری در پرسپولیس دارد و من به عنوان خدمت گذار کوچک استقلالی‌ها بتوانم از ثروت موجود استقلال تولید کنم و باشگاه را ثروتمند کنم. ما قراردادی سال گذشته داشتیم و به ما گفته بودند شما ۸۰ میلیارد می‌ارزید. ما گفتیم می‌توانیم با پرسپولیس از فرصت‌های موجود نه اسپانسر مشترک، هزار میلیارد در بیاوریم. می‌توانیم اینگونه استادیوم بسازیم. می‌توانیم نگرانی‌ها را حل کنیم. ما می‌خواهیم امسال یک کار را انجام دهیم و آن هم تولید پول و ثروت است.

 *قول می‌دهم از محتوای غیر زنده هزار میلیارد پول در بیاورم

من در مورد اسپانسر صحبت نمی‌کنم. ما نمی‌خواهیم چیزی را بفروشیم. ما قرار است تولد ثروت کنیم. تولید ثروت یعنی اینکه من باید کار کنم. شبانه روز باید از ظرفیت‌های باشگاه استقلال استفاده کنم و تولید پول کنم. همین الان با بحث تبلیغات دور زمین، هر بازی ما می‌توانیم ۱۰ میلیارد درآمد کسب کنیم. یعنی می‌توانیم دو برابر پارسال پول در بیاوریم.
من از آقای جبلی رئیس صدا و سیما می‌خواهم که اجازه دهند ما از فرصت‌های محتوایی‌مان پول تولید کنیم. چرا نباید از فرصت‌های محتوایی فوتبالی ایران در صدا و سیما استفاده کنیم؟
درباره پخش زنده ان‌شاءالله صحبت می‌کنیم ولی درباره پخش غیر زنده که مال ماست. محتوای غیر زنده فوتبال استقلال قول می‌دهم هزار میلیارد پول در بیاورم. اگر این پول را به دست آورم، سال بعد آقای اولیایی بازهم من را بدهکار می‌داند؟

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مجوز حرفه‌ای استقلال صادر شد/ وزیر ورزش قهرمان داستان؛ مشکل بدهی کلان پرسپولیس چگونه حل شد؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروزی کایسری اسپور با گلزنی مهاجم سابق استقلال

ی اکتبر 31 , 2021
به گزارش مشرق، از هفته ‌یازدهم رقابت های سوپر ‌لیگ ‌ترکیه، کایسری اسپور میزبان کاراگومروک بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی سید مجید حسینی بازیکن ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. گل پیروزی بخش کایسری اسپور را مامه تیام ...