آجورلو دنبال حل مشکل بازیکنان استقلال در جلسه با اسکوچیچ

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش استقلال در اردوی تیم ملی و حضور در ترکیب آبی‌پوشان روی نام آنها خط قرمز کشید و به پنج ملی‌پوش استقلال اجازه حضور در اردو را نداد.

پس از خط خوردن بازیکنان ملی‌پوش استقلال و البته خروج محمدحسین کنعانی‌زادگان از اردوی تیم ملی به دلیل محرومیت از سوی کمیته اخلاق، شش بازیکن جدید به اردوی تیم ملی اضافه شدند. با این حال طبق اعلام حمید استیلی باشگاه استقلال همچنان پیگیری بازگرداندن بازیکنان ملی‌پوش خود به اردوی تیم ملی است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و برخی عوامل این باشگاه امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای را با دراگان اسکوچیچ سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم ملی داشتند و توضیحاتی درباره حضور بازیکنان استقلال در دیدار با نفت مسجدسلیمان ارائه شد. پس از این جلسه ابراز امیدواری شده است که مشکل بازیکنان ملی‌پوش استقلال حل شود که باید دید تصمیم نهایی اسکوچیچ در این زمینه چه خواهد بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا در گفت و گو با استقلال نیوز: فعلا می‌خواهم از قهرمانی استقلال لذت ببرم؛ مجیدی و آجورلو برای ستاره سوم تلاش کنند

س مه 31 , 2022
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیدوارم مجیدی و آجورلو همانند لحظه اهدای جام دست در دست هم بدهند تا استقلال قهرمانی خود را تکرار کند. بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص ق...