چرا کاپیتان استقلال از کمبود امکانات گفت؟

به گزارش مشرق، وریا غفوری به نداشتن امکانات در باشگاه استقلال اشاره کرده که به طور کلی حرف درستی است. چرا که استقلال سالهاست که یک ورزشگاه اختصاصی ندارد اما حداقل در یک هفته مانده به بازی با الهلال استقلالی‌ها از امکانات باشگاه الوصل دبی استفاده کردند و بهترین ورزشگاه و هتل در اختیار آنها بود. پس دلیل باخت به الهلال هر چه باشد این یک مورد نیست.

غفوری البته در متنی که منتشر کرده موارد دیگری را هم گفته که به هر حال جای بحث و بررسی دارد اما او به عنوان کاپیتان استقلال حتماً می‌داند که برای موفقیت در آسیا فقط امکانات کافی نیست و خود بازیکنان هم نقش بسیار مهمی دارند. استقلال سالهاست که در تقریباً در تمام جام ها ناکام می‌ماند و همین امسال هم هر سه جام را از دست داد.

یک بخش از مشکلات می‌تواند مدیریتی باشد و در مورد امکانات  هم یکسری حرفها تکراری است. اما آیا این وسط خود بازیکنان و کادر فنی استقلال هیچ نقشی ندارند؟ آیا همه آنها مقابل الهلال خوب بازی کرده و وظایف خود را به درستی انجام دادند؟ اینها سوالاتی است که هواداران استقلال انتظار دارند غفوری برای آنها پاسخ قانع کننده ای پیدا کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش محسن تنابنده به شکست استقلال در برابر الهلال

س سپتامبر 14 , 2021
به گزارش مشرق، محسن تنابنده، بازیگر در واکنش به شکست استقلال در برابر الهلال در صفحه اینستاگرام خود نوشت:تمام و داستان تکراری و همیشگی. Adblock test (Why?)...