پیروزی استقلال مقابل نفت در نیمه نخست

به گزارش مشرق، تیم‌ نفت مسجد سلیمان امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف استقلال تهران رفته و حمید حاج ملک با کمک‌های محمد راهی و حمیدرضا افشون قضاوت این دیدار را عهده‌دار است.

شاگردان فرهاد مجیدی که در فصل بیست‌ویکم برخلاف چند فصل اخیر امتیازات نیم‌فصل را جمع‌آوری کرده‌اند، قصد دارند با پیروزی در این دیدار به عنوان صدرنشین به تعطیلات نیم‌فصل بروند.

در سوی مقابل، نفت مسجد سلیمان هم که پس از شکست در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان و اتفاقات رخ داده در رختکن و درگیری پیش‌آمده بین لیدرها و بازیکنان، امروز بدون «فراز کمالوند» به میدان آمده، بدنبال این است تا با کسب حداکثر امتیازات از این دیدار خانگی خود را از انتهای جدول جدا کند.

حمیدرضا عبداللهی دستیار فراز کمالوند در این دیدار در نقش سرمربی نفتی ها حاضر شده و این تیم را از کنار زمین هدایت می‌کند.

نیمه نخست

دیدار در دقایق ابتدایی متعادل پیگیری شد و تیم‌ها خطر قابل توجهی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند اما در دقیقه ۱۲ این میزبان بود که روی یک اوت بلند توسط محمد بلبی بازیکن سابق استقلال، روی دروازه حسینی خطرساز شد اما ضربه سر وی با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

جهار دقیقه بعد امیرحسین حسین‌زاده با شوتی سرکش و روپا از پشت محوطه جریمه نفت، دروازه‌بان نفت را تسلیم کرد و تیمش را به گل اول رساند.

رسال خوب آقاسی از سمت راست در دقیقه ۲۳ توسط  محسن زاده سنگربان نفت با پا دور شد.

در دقیقه ۳۱ پاس ریسکی دروازه بان نفت در محوطه جریمه خودی با اشتباه عجیب مجتبی لطفی و پاس رو به عقب او در آستانه ورود به دروازه بود که محسن زاده گلر نفت توپ را راهی کرنر کرد.

ارسال میرجوان در دقیقه ۳۳ از سمت راست با واکنش حسینی همراه شد و نفتی‌ها همچنان راهی به دروازه استقلال نبردند.

بلبلی در دقیقه ۴۱ با ارسال پاسی عمقی هم‌تیمی خود یعنی میرجوان را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن با دخالت آقاسی راهی کرنر شد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست کوین یامگا با دریافت کارت زرد از داور، دیدار هفته شانزدهم استقلال را برابر هوادار تهران از دست داد.

در دقیقه ۴۵+ ۳ ضربه فنی بازیکن استقلال از پشت محوطه جریمه نفت به تیرک عمودی دروازه میزبان برخورد کرد.

بازی در نیمه نخست با تک گل حسین زاده به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، میلاد باقری، مسلم مجدمی، مجید عیدی، میثم نقی زاده، عماد میرجوان، محمد بلبلی، مصطفی ناییج پور، علیرضا دغاغله، مصطفی لطفی، مهرداد هدایتیان

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محرومیت ستاره استقلال از بازی با هوادار

پ ژانویه 13 , 2022
به گزارش مشرق، کوین یامگا مدافع راست و بهترین گلزن تیم استقلال در آخرین دقایق دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان با کارت زرد داور جریمه شخصی شد که به واسطه دریافت این اخطار، دیدار هفته آینده تیمش را از دست داد. یامگا که پیش از این ۳ بار با کارت ز...