وینفرید شفر: فروش الهیار به فنرباغچه سیاسی بود؛ بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع از موفقیت تیم می شوند!

وینفرید شفر

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتوگویی افشاگرانه مدعی شد: این بسیار ناامید کننده است که در استقلال شما در زمین فقط با تیم حریف نمی‌جنگید.

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی سابق استقلال در صحبت هایی قابل تامل عنوان کرد این تیم بخاطر سابقه اش مورد غضب داوران قرار داشت و برخی از مسئولان از عمد مانع موفقیت تیم می شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت SPOX وینفرد شفر سرمربی فعلی تیم بنی یاس امارات در مورد زندگی در امارات و باشگاه بنی یاس، حضور در استقلال و اتفاقات خارج از زمین در فوتبال ایران، پیشینه و سابقه تاریخی باشگاه استقلال در خرابکاری ها علیه این تیم و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید..

* باشگاه بنی یاس امکاناتی عالی دارد

در بنی یاس بیش از هر تیم دیگری راحت هستم و هم خودم و هم خانواده ام اینجا بسیار احساس راحتی می کنیم. همه چیز عالی است و امکانات بسیار خوبی بر باشگاه حکمفرما است.

* در استقلال زمین تمرین ما در حد و اندازه یک تیم منطقه ای هم نبود!

اغلب تجربیات من از حضور در استقلال مثبت است. هواداران زیادی در ایران داشتیم که علاقه زیادی به فوتبال داشتند.  گاهی اوقات ما مقابل یکصد هزار تماشاگر بازی می کردیم. جدای از آن من هرگز در هیچ کشور دیگری افراد یا دوستانی اینقدر خوب ندیده بودم که با من رفتار دوستانه و مفید داشته باشند.

اما متأسفانه برخی مسئولان کار ما را دشوارتر کردند. من هنوز هم می توانم به یاد داشته باشم که آنها اجازه می دهند چند بار در زمینی تمرین کنیم که حتی یک باشگاه منطقه ای نیز نتوانسته است در آن تمرین کند. سپس در مقطعی به بچه های تیم گفتم:"معنی ندارد که به خانه برویم."

* سابقه تاریخی استقلال مانعی برای موفقیت این تیم است!

ما در استقلال با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شدیم. اما هرگز آنچه را که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد، فراموش نخواهم کرد. من سه بازیکن اصلی را از دست دادم زیرا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قراردادها خودداری کردند.

علاوه بر این، بهترین مهاجم من، یک استعداد ۱۷ ساله به فنرباغچه در ترکیه فروخته شد. این پسر می توانست بهترین مهاجم من باشد اما فروش وی از نظر سیاسی کنترل می شد. این بسیار ناامید کننده است که می دانید شما در زمین فقط با تیم حریف نمی‌جنگید.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایتی جذاب از اولین قهرمانی تاج در آسیا/ آقایی در آسیا با شکست غولی به نام هاپوئل!

ج آوریل 10 , 2020
پنجاه سال پیش در چنین روزهایی اولین ستاره درخشان آسیایی استقلال(تاج) بدست آمد تا امروز شکوه، تمدن و اصالت را به رخ کسانی بکشد که به دنبال اصالت جعلی اند. به گزارش استقلال نیوز؛ در پنجاهمین سالروز اولین قهرمانی تیم فوتبال استقلال(تاج) در آ...