هفته ششم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: برای 3 امتیاز مقابل گل گهر بازی می کنیم؛ در بازی فردا سه بازیکن مصدوم داریم!

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و می‌دانیم که بازی بسیار دشواری در پیش داریم.

   

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به تاخیر در ورود تیم فوتبال استقلال به سیرجان و برگزار نشدن نشست خبری پیش از این بازی، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

          

* دیدار گل گهر و استقلال؟

درباره بازی فردا باید بگویم که تیم گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد ولی ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. ما می‌دانیم که بازی بسیار دشواری در پیش داریم.

محمد حسین مرادمند و روزبه چشمی به دلیل سرماخوردگی در این بازی غایب هستند ضمن اینکه سبحان خاقانی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف ما را در این بازی همراهی نخواهد کرد.

* غیبت در نشست خبری پیش از بازی؟

به دلیل تاخیر در ورود به سیرجان، متأسفانه نتوانستیم در نشست حاضر شویم و از این بابت از اهالی رسانه به خصوص خبرنگاران سیرجانی عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله در نشست خبری پس از مصاف با گل‌گهر در خدمت این عزیزان خواهم بود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

داوران هفته ششم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور قمی قاضی دیدار گل گهر و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی به نشست خبری نرسید

س نوامبر 23 , 2021
به گزارش مشرق، به دلیل تاخیر در پرواز تیم فوتبال استقلال به سیرجان، سرمربی تیم فوتبال استقلال نتوانست در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود، حضور پیدا کند. طی ساعت آینده یک مصاحبه‌ از فرهاد مجیدی در...