هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان؛ نبرد ایتالیا و برزیل در تهران؛ ببرید برای شادی روح پدر

ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته دهم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از هفته دهم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 15:30 امروز(سه شنبه 14 آبان 98) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز در شرایطی به مصاف تیم خوب و یکدست نفت آبادان با سرمربیگری اسکوچیچ می رود که این دیدار مصادف شده است با سومین سالروز درگذشت منصور خان پورحیدری، پدر استقلال.

آبی های ایران که با 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند با توجه به اینکه سایر دیدار در روزهای پایانی هفته برگزار خواهند شد، در شرایطی خاص در صورت برتری مقابل نفت حتی امکان رسیدن به رده سوم جدول رده بندی را هم خواهند داشت.

نفت تیمی نیست که بشود آن را دست کم گرفت اما استقلال نشان داده در آزادی به راحتی و با نتیجه ای پر گل می تواند این تیم را شکست دهد و حالا بعد از برد پر گل در تبریز، استراماچونی برای اولین بار در طول این فصل به ترکیب تیم برنده دست نزده است.

* سید حسین حسینی در دیدار مقابل تراکتور نشان داد انتظار ما از او به عنوان یک دروازبان باتجربه که بتواند نقش یک رهبر را در زمین مسابقه داشته باشد، انتظاری بجا و درست بود. او حالا کم کم به پختگی کامل رسیده و همان حسینی فصل قبل شده است. دروازبان امروز استقلال باز هم این جوان شیرازیِ شیز است!

در خط دفاعی استراماچونی به ترکیب دست نزده و همچون بازی با تراکتور از عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در مرکز خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

هرویه میلیچ و کاپیتان وریا غفوری که مقابل تراکتور روز خوبی را پشت سر نگذاشتند دو وینگر چپ و راست استقلال در این بازی خواهند بود.

علی کریمی که تبدیل به یک هافبک شوت زن در ترکیب استقلال شده است به همراه مسعود ریگی دو هافبک استقلال با خصوصیات دفاعی هستند و جلوتر از آنها مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی در فاز تهاجمی هافبک های استقلال خواهند بود که دیاباته را در فاز تهاجمی حمایت می کنند.

استقلال در هنگام حمله به سیستم 343 و در هنگام دفاع به سیستم 541 تغییر حالت می دهند تا تیم در دو محوطه جریمه از نظر عددی به حریف برتری داشته باشد.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار  عبارتند از: ....

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ با دست های خالی به دنبال بالانشینی در تبریز

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جم؛ هر چی سنگِ.. پیش پایِ لنگِ! امان از مصدومیت، امان از فتحی!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ باز هم بدون مهاجم این بار در قدس!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ بدون مهاجم، بدون استراماچونی و بدون هوادار!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ چشمی عصای دست استراماچونی

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال برای بازی با نفت آبادان

س نوامبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، 11 بازیکن تیم فوتبال استقلال برای بازی با نفت آبادان توسط استراماچونی معرفی شدند.آبی پوشان با این ترکیب به مصاف شاگردان اسکوچیچ می‌روند: سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، سیاوش ی...