هروویه میلیچ: تا مددی باشد به استقلال برنمی‌گردم؛ رادوشوویچ گفت امکانات پرسپولیس در مقابل شما مثل رئال مادرید است!

هروویه میلیچ

مدافع هافبک کروات سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: پیامم به هواداران استقلال این است که از دو برادر مجیدی را حمایت کنند، امیدوارم فصل بعدی هم فرهاد در استقلال بماند.

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگوی زنده با برنامه فوتبال برتر درخصوص استقلال و مشکلاتش با مدیران استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

           

* مسابقات یورو 

 پیراهنی که پشت سر من است، مربوط به اولین پیراهنی است که من در تیم ملی کرواسی پوشیدم. در اولین بازی برابر اسکاتلند نیمکت نشین بودم و در بازی دوم برابر پرتغال 90 دقیقه بازی کردم. این پیراهن برای من خاطره است و روی درواز خانه ام نصب کرده ام.

همه مسابقات یورو را تقریبا دنبال کردم. خیلی باکیفیت بود. خوشحال هستم که ایتالیا پیروز شد. آن ها لایق قهرمانی بودند. فقط با اسپانیا در موقعیتی قرار گرفتند که مالکیت کمتری داشتند اما به خودشان آمدند. کرواسی هم بازیکنان خوبی داشت. نسبت به جام جهانی خیلی عوض شده بودند. در مورد بازیکنان ایتالیا نیز با کیزا در فیورنتینا هم تیمی بودم و با او تماس گرفتم که بازی به بازی بهتر شده است.

* شرایط میلیچ با استقلال 

من آدم صادقی هستم و خودم را خیلی راحت با استقلال منطبق کردم. ارتباط بسیار صمیمی و عاطفی داشتم با استقلال. در کرواسی هم که بودم، شنیده بودن که این تیم مدت زیادی قهرمانی نداشته است و هدفم این بود که همراه استقلال قهرمانی کسب کنم.

اما از همان ابتدا متوجه شدم عده‌ای دوست ندارند بازیکنی مثل من که در سری آ بازی کرده در استقلال باشد. من توسط استراماچونی به استقلال آمدم و ایشان نیز به خاطر مسائل غیر فوتبالی نتوانست کارش را ادامه بدهد. وقتی که آمدم، کارم سخت بود برای اینکه بتوانم خودم با منطبق کنم با این لیگ.

من از یک لیگ خیلی تاکتیکی آمده بودم. اما روز به روز بهتر شدیم و افتخار می کنم که برای استقلال بازی کردم. به هر حال از همان ابتدا مشکلات زیادی داشتم. حالا نمی خواهم همه مسائل را از ابتدا بگویم. اما روزها و خاطرات خوبی را در استقلال داشتم.

* ماه های آخر حضور در استقلال  

بعد از اینکه به ماشین سازی گل زدم، به من گفتند که آیا دوست دارید قراردادت را تمدید کنی؟ من هم دوست داشتم که در استقلال بمانم. اول می خواستند یک سال تمدید کنند که من گفتم دو سال اما گفتند که مدیرعامل موافقت نکرده است و می خواهد یک سال باشد. صحبت کردیم درخصوص مسائل مالی، آن موقع استقلال 10 ماه به من بدهکار بود و همه این مبالغ را به قرارداد جدیدم انتقال دادیم. خوشحال بودم که قراردادم تمدید شده و فکر می‌کردم همه چیز درست شده است. یک بندی در قراردادم بود که هر ماهی که حقوق من دیرکرد داشته باشد، می توان 5 هزار یورو در هر ماه جریمه بگیرم. بعد از آن گفتند که آن بند ارزش ندارد و آن را در نظر نمی گیریم. روز به روز بدهی بیشتر بود و هر روز به تعویق می انداختند. خودشان گفتند که 14 ماه تعویق داشتند که حدود 50 هزار یورو دیرکردش می شد.

حقوقم ماهانه 25 هزار یورو بود به اضافه پاداش ها. و مدیرعامل هر بار برای پرداخت حقوق از من تخفیف و بخشش پاداش‌هایم را می‌خواست! مثل پاداش هایی که برای لیگ قهرمانان باید می دادند. و من چون هدفم این بود که یک تاریخ جدید برای استقلال بنویسم و یک قهرمانی به دست بیاوریم. وقتی که آقای مجیدی آمدند، به من گفتند که برگرد و طبیعی بود که مدیرعامل نیز خوشحال شود از بازگشت من. به باشگاه گفتم نه به خاطر مدیرعامل بلکه به خاطر فرهاد مجیدی برمی‌گردم چون می خواستم به ایشان کمک کنم و ایشان برای من احترام قائل بودند. من برگشتم و حتی برای من بلیت خریدند. همزمان چند باشگاه ایرانی نیز به من پیشنهاد دادند. نشستیم و صحبت کردیم در مورد پاداش ها و گل ها، قرار شد 40 هزار یورو به من بدهد. من به آقای مجیدی گفتم باشد، اگر شما می گویید من موافقت می کنم. مجموع پاداش‌هایم 100 هزار یورو بود که مشکلات زیادی سر همین موضوع پیش آمد.

در جلسه با عبدیان مشخص بود مدیرعامل دوست ندارد قراردادم تمدید شود. بعد از یک ساعت بدون نتیجه، جلسه را ترک کردم. مشکل مالیات را هم داشتم. نمی خواهم بگویم که مدیرعامل از کسی خط می گرفته است ولی خب به قرارداد من احترام نگذاشت. من رو راست می گویم، آمدم در ایران کار کنم و برای خانواده ام پول در بیارم.

* رفتار مدیرعامل استقلال 

مدیرعامل را من هیچ وقت در تمرین ندیدم. فقط در لیگ قهرمانان با ما به سفر آمد. شنیدم که چند روز پیش در تمرین آمد. می دانم که بچه ها ناراضی هستند.

چند تا حقوق مدیرعامل به من پرداخت کرد اما همین الان بدهی استقلال به من بیشتر از زمان قبل از این مدیرعامل است و یک سری از قول ها هم که اصلا عمل نشد.

* آخرین وضعیت میلیچ در استقلال

وکیلم نامه فسخ قرارداد را به باشگاه فرستاده و منتظریم ببینیم که چه جواب می دهند. ولی برگشتنم به ایران را باز گذاشتم البته نه با این مدیرعامل. باید به همه تبریک بگویم، خصوصا سرمربی که تمام تلاشش کرده است تا تیم را حفظ کند. پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر داشتم اما مشخص نیست که فردا چه اتفاقی رخ می دهد. مجیدی گفت از رفتار مدیران باشگاه شرمنده است و هر تصمیمی که بگیرم از من حمایت می‌کند.

* آیا بار قبل قراردادت را فسخ کرده بودی یا نه

همه چیز قانونی انجام شد. همه چیز از طریق فیفا پیگیری شد. قرارداد من آن طوری که بود ادامه پیدا کرد و ادامه دارد. قرارداد من الان یک طرفه فسخ شده است و در زمان مناسب به فیفا شکایت می کنم و باید به من جریمه بدهند.

نامه‌ای به من دادند که 5 روز دیگر به باشگاه بیایم؛ چنین چیزی خنده‌دار است. می گفتند که بیا و تو تخلفاتی داشتی و باید به آن ها رسیدگی کنیم. برای دیاباته و دیگر بازیکنان استقلال هم به همین روش نامه دادند تا به تخلفات آنها رسیدگی کنند.

وقتی وضعیت تیم را برای رادوشویچ می‌گفتم، می‌گفت پرسپولیس مقابل استقلال رئال مادرید است.

مشکل استقلال در یک کلمه می‌شود «سازماندهی». داربی که پاس گل دادم خاطره انگیزترین بازی‌ام بود؛ قایدی بهترین بازیکن استقلال است.

* بهترین بازیکنی که در مقابلش بازی کردم

بازیکن های خوب زیاد داشتیم اما بازیکن خیلی تاپ ندیدم.

* داربی حذفی 

داربی، داربی است. ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. تاحالا در پنج داربی شرکت داشتم. در دو داربی استقلال خیلی زیبا بازی کرد. اما این بازی خیلی سخت خواهد بود. بخاطر حساسیتش نمی توانیم انتظار بازی زیبا داشته باشیم. برایم آسان نیست که در داربی نباشم و امیدوارم استقلال برنده باشد.

* بخش پایانی صحبت های میلیچ

متأسفانه عده‌ای در باشگاه استقلال، مهمان‌نوازی ایرانی‌ها را زیر سوال می‌برند. باشگاه کرایه خانه را پرداخت نکرده که باعث شده صاحبخانه وسایلم را نگه دارد. بعضی از وسایل بچه ام در خانه مانده است و من ناراحت شدم. اما هواداران به من عشق دادند اما باشگاه حتی یک حساب در ایران برای من باز نکرد که پاداش هایم را بدهد. ایران یک کشوری است که جادوی زیادی دارد. رسانه های غربی ایران را طور دیگری معرفی می کنند.

* پیام میلیچ به هواداران استقلال

پیامم به هواداران استقلال این است که از دو برادر مجیدی را حمایت کنند. می خواهم از فرزاد مجیدی تشکر کنم که پول هتل من را پرداخت کرد. امیدوارم فصل بعدی هم فرهاد مجیدی در استقلال بماند.

اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ: مددی می‌خواهد استقلال را ضعیف کند؛ اگر در ایران حرف می‌زدم بهمن راه می‌افتاد

هروویه میلیچ: اراده ای برای تمدید قراردادم وجود نداشت؛ یکی از بهترین هواداران دنیا را در استقلال دیدم

هروویه میلیچ از ایران رفت؛ ماموریت بعدی احمد مددی با موفقیت انجام شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میلیچ: مدیران استقلال تمام خاطرات خوش من را خراب کردند

س جولای 13 , 2021
به گزارش مشرق، هرویه میلیچ با ابراز ناراحتی از رفتارهای غیراخلاقی و غیر حرفه ای مدیران باشگاه استقلال تاکید کرد: من آدم صادقی هستم و اگر کسی با صداقت جلو بیاد برای او همه کاری خواهم کرد اما در استقلال فقط دروغ شنیدم و رفتارهایی را شاهد بود...