نقطه قوت استقلال از نظر پیشکسوت تیم

به گزارش مشرق، محسن یوسفی اظهار داشت: اگرچه پیکان در بازی استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود اما باید پذیرفت آبی‌پوشان نتوانستند فرصت‌های زیادی برای گل‌زنی خلق کنند.

وی افزود: اینکه استقلال در بازی‌های آینده باز هم به مشکل بر خورد زیاد است چرا که تیم‌های دیگر نیز هستند که بخواهند به بازی بسته روی آورند و باید حربه‌ای برای این تاکتیک در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

برخی در فضای مجازی سرمربی استقلال را تخریب می‌کنند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تازه چهار هفته از لیگ سپری شده و انتقاداتی که از محمود فکری می‌شود درست نیست. باید به این مربی زمان داد.

یوسفی تصریح کرد: محمود فکری برای خط هافبک و خط حمله استقلال باید تمرینات ویژه‌ای در نظر بگیرد تا آنها به هماهنگی کامل برسند.

وی تاکید کرد: خط هافبک نیاز به هافبک طراحی که دارد نبض بازی را در دست گرفته و مهاجمان را تغذیه کند. این نقیصه در چند هفته اخیر در این تیم مشهود بوده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مظاهری به دیدار با نفت آبادان می‌رسد؟

ج دسامبر 4 , 2020
به گزارش مشرق، رشید مظاهری در تمرین امروز استقلال دچار مصدومیت شد. دروازه‌بان استقلال که در چند بازی اخیر این تیم به سنگربان شماره یک تبدیل شده است در اواسط تمرین هنگامی که برای مهار توپ به هوا پریده بود از ناحیه دست با آسیب‌دیدگی روبرو شد. یکی ...