میلاد باقری: از رقابت در خط دفاعی ترسی ندارم؛ استراماچونی بسیار جدی و منظم است

میلاد باقری

 مدافع تازه خریداری شده استقلال گفت: حضور در ترکیب اصلی با وجود مدافعان خوبی که داریم بسیار سخت است اما برای من مهم موفقیت استقلال است.

به گزارش استقلال نیوز، میلاد باقری مدافع بیست و چهار ساله فصل گذشته تیم‌ مس کرمان که به تازگی به جمع شاگردان استراماچونی در تیم استقلال پیوسته است در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط خودش و تیم استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 

* شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرایط تیم ما خیلی خوب است. تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان جوان هستند. تمرینات خوبی زیر نظر یک مربی کاربلد داریم و باید بیشتر تلاش کنم تا به هدف بزرگتری که داریم، برسیم. در ترکیه فشار زیادی به تیم آمد ولی این فشار به ما کمک خواهد کرد. از همه لحاظ کمپ خوبی در کشور ترکیه داشتیم و دو بازی دوستانه در این کمپ به ما کمک زیادی کرد. رسیدن به استقلال برای من خیلی مهم بود و بعد از مشورت با خانواده، با دلم استقلال را انتخاب کردم.

* کار با استراماچونی چگونه است؟

ایشان بسیار جدی و واقعا منظم هستند. همین موضوع باعث می شود تا تیم منظم پیش برود. او در تمرینات به موقع می خندد و به موقع نیز جدی است.

* گویا باخت در بازی دوستانه را هم نمی پذیرید؟

ذهنیت همه ما همین است که نباید شکست بخوریم و حتی در بازی دوستانه نیز این ذهنیت را داریم. هدف ما موفقیت تیم است و همه به قهرمانی فکر می کنیم. تغییرات زیادی داشتیم اما تیم بزرگ به این مسائل اهمیت نمی دهد. بازیکنان بزرگی رفتند اما مربی خوبی داریم و تیم کاملا یک دست و متحد است تا هواداران را خوشحال کند.

* چه شد که شماره 44 را انتخاب کردی؟

من همیشه در دوران فوتبال 44 بر تن کردم. عدد 4 را دوست دارم و در سال های گذشته و بعد از فوتبال پایه شماره 44 را بر تن کردم.

* امسال رقیبان زیادی برای حضور در خط دفاعی داری از نیمکت نشینی نمی ترسی؟

در خط دفاعی بازیکنان خیلی خوبی داریم. در خط دفاع در کنار محمد دانشگر و سیاوش یزدانی، جوانانی مانند شاهین طاهر خانی و عارف غلامی حضور دارند و هر کس بیشتر تلاش کند به ترکیب می رود. بازی کردن واقعا برای اولویت نیست و فقط همه می خواهیم تیم نتیجه بگیرد. وقتی تیم نتیجه نگیرد، چه فرقی می کند چه کسی به میدان رفته و واقعا موفقیت استقلال از همه چیز مهم تر است.

* قبول داری مربیان ایتالیایی سبک دفاعی دارند؟

ایتالیایی ها در کارهای دفاعی خوب هستند و این موضوع قطعا به من کمک می کند اما بیشتر تمرکز استراماچونی روی کارهای تهاجمی است. استقلال امسال به دنبال حمله کردن است و خط دفاع ما نیز از جلو شروع به کار می کند. استقلال امسال در سبک فوتبال تیمی تماشاگر پسند خواهد بود و من نیز اینجا حضور دارم تا پیشرفت کنم و به هدف های بزرگی برسم. نیاز به زمان دارم تا خودم را نشان دهم و برای این کار عجله ندارم..

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

از سومین خرید این فصل استقلال هم رونمایی شد/ میلاد باقری از استان هشت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسن روشن: آقایان از بغل باشگاه استقلال کارخانه‌دار شدند؛ با اجاره مرغوبکار سالی یک میلیارد در می‌آورند!

چ جولای 31 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کسانی که از کنار استقلال کارخانه دار شدند حالا نقش دایه مهربان تر از مادر را بازی میکنند.       به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ارزیابی اش از حواشی ا...