مومنی: سلمانی اشتباهی به استقلال آمده است

به گزارش مشرق، مومنی درخصوص شکست حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست ۲ بر صفر مقابل الهلال اظهار داشت: الهلال با وجود بازیکنان بزرگی که داشت، تیم چندان مطرحی نبود و اگر استقلال شاکله تیم قبلی خود را حفظ می‌کرد، نتیجه بهتری می‌گرفت. به‌جز امیرحسین حسین‌زاده، بازیکنان جدید در حد نام استقلال نیستند و به نظرم تیم ملی، مجیدی را به اشتباه انداخت. نمی‌دانم جعفر سلمانی چگونه به تیم ملی دعوت شده و به استقلال آمده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید نتوانستند نیازهای استقلال را برطرف کنند، تصریح کرد: وریا غفوری هم هماهنگی لازم را نداشت و دیدیم که دفاع استقلال روی گل دوم الهلال باز شد. مرادمند در گل اول در زمان بدی لیز خورد و بازیکنان بزرگ در این مواقع، حق اشتباه ندارند. استقلال تعویض‌های موثری داشت و قاسمی‌نژاد نشان داد می‌تواند به استقلال کمک کند. عدم هماهنگی در تیم دیده می‌شد و بازیکنان یا از فرصت‌های خود استفاده نکردند، یا دروازه‌بان الهلال عملکرد خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

نیاز بزرگ این روزهای استقلال

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد شاگردان مجیدی در نیمه دوم به تسنیم گفت: استقلال در نیمه دوم شرایط بهتری داشت اما ترس از بازیکنان خارجی الهلال و عدم تجربه کافی باعث شد استقلال نتواند بازی مد نظر خود را ارائه کند. جعفر سلمانی خارج از کشور بازی کرده، اما نمایی از یک لژیونر ندارد. وقتی بازیکنی به تیم می‌آید و تعویض می‌شود، نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی دارد و اشتباهی به استقلال آمده است. به نظرم سلمانی باید تغییر موضع بدهد.

مومنی با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال بیان کرد: ما ۴۰ روز قبل و پس از اینکه امکانات مورد نظر مجیدی مهیا نشد، شکست خوردیم. بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، وزین‌تر از بازیکنان جدید بودند و این هم نقطه ضعف مدیریت باشگاه است. هواداران نشان داده‌اند مدیران باشگاه را نمی‌خواهند و نمی‌دانم چه اصراری به ادامه کار آنها وجود دارد. مددی زحمات زیادی برای استقلال کشیده اما نظر مردم روی او نیست و باید وضعیت باشگاه مشخص شود تا استقلال از شرایط بحرانی خارج شود.

وی درخصوص آینده استقلال در لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: با شرایط فعلی و با این نفرات، بعید می‌دانم استقلال بدرخشد. تیم کار سختی دارد و کسانی که شاخصه‌های فوتبال حرفه‌ای را دنبال می‌کنند، باید از لحاظ روانی و جسمی هم شرایط خوبی داشته باشند و باید کارهای زیادی در استقلال انجام شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مددی مقصر است اما مجیدی هم بی‌تقصیر نیست

چ سپتامبر 15 , 2021
به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی اظهار داشت: استقلال اصلاً مقابل الهلال شرایط پیروزی نداشت و قانون فوتبال قبل از این بازی حکم شکست ما و حذف از آسیا را صادر کرده بود. من به نقل و انتقالات باز می‌گردم؛ جایی که ۸ بازیکن کلیدی از استقلال جدا شدند. بازیکنا...