منزوی: آینده استقلال پیچیده است

به گزارش مشرق، کامران منزوی در ارتباط با استعفای خود از هیئت مدیره باشگاه استقلال و وضعیت فعلی این باشگاه، اظهار داشت: بازیکنان شب عید دست خالی بودند و حق دارند اعتراض کنند. موضوع اینجاست که علی فتح‌الله‌زاده بیمار بود و بعد هم استعفا داد، اسماعیل خلیل‌زاده هم سخت بیمار است و من هم پیش از این، استعفا داده بودم؛ بنابراین اصلا آدم اجرایی در باشگاه در این مقطع زمانی حضور نداشته است که مشلات را حل کند.

بیشتر بخوانید:

مجیدی از بازیکنان استقلال تست می‌گیرد

وی در ادامه در خصوص معضلات و شرایط کنونی استقلال، تصریح کرد: مشکلات باشگاه استقلال خیلی زیاد است و این معضلات متعلق به امروز و دیروز هم نیست و به گذشته برمی‌گردد. سال گذشته در جلسه‌ای که با امیرحسین فتحی، میرشادماجدی و امین نوروزی داشتیم این موضوع مطرح شد که کارت ۵ نفر از بازیکنان صادر نمی‌شود، چون بدهی داریم. آن بدهی‌ها را پرداخت کردیم دوباره ۲۰ وز بعد گفتند که مجوز حرفه‌ای باشگاه صادر نمی‌شود و نمی‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آینده این باشگاه، گفت: آینده استقلال پیچیده است. حالا دوباره کمیته تعیین وضعیت، اعلام کرده استقلال ۲ میلیارد و ۵۰۰ ملیون تومان بدهی دارد. در این یک سال همه تلاش‌مان را کردیم که مشلات مالیاتی استقلال را هم حل کنیم. حالا این موضوع مطرح است که استقلال باید در روزهای آینده ۳۰ میلیارد تومان پرداخت کند که مربوط به پرونده‌های منشا و جباروف در کوتاه مدت است و در بلند مدت هم پول شفر را باید پرداخت کرد.

منزوی در مورد بدهی‌های باشگاه استقلال، تصریح کرد: در این بین باید ۱۰ تا ۲۰ درصد هم به بازیکنان استقلال پرداخت شود. اینها پرداخت‌های ضروری باشگاه استقلال است و توان فردی هیچ احدی نیست که بتواند همه هزینه‌های باشگاه را روزانه پرداخت کند. من گفتم دیگر نمی‌توانم برای استقلال مفید باشم و امیدوارم کسانی بیایند که بتوانند معضلات باشگاه را حل کنند.

وی در پایان درباره وضعیت مالی باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: مشکلات استقلال روی هم انباشته شده است و باید تکلیف این باشگاه هرچه زودتر مشخص شود. معضل بعدی بلاتکلیفی است و تیم‌های فوتبال ما نمی‌دانند تکلیف لیگ برتر چه می‌شود. امیدوارم خلیل‌زاده هر چه زودتر بازگردد و مسائل استقلال با تدبیر وزارت ورزش به صورت راهبردی درست شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت شفر به ایران؟

پ مارس 26 , 2020
به گزارش مشرق، وینفرد شفر که کارنامه‌ای پرفراز و نشیب در استقلال داشت، در تازه‌ترین مصاحبه خود حرف‌های جالبی به زبان آورد.به عنوان مثال، در بخشی از حرف‌هایش گفت: «نگذاشتند ستاره سوم را با استقلال بگیریم.»، که اشاره او به ج...