مدافع استقلال با خیبر توافق کرد؟

به گزارش مشرق، بعد از چند فصل موفق در آلومینیوم اراک، میلاد فخرالدینی در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم مورد توجه استقلال قرار گرفت. این دفاع راست ۳۴ ساله رضایتنامه خود را به هر قیمتی که شده از آلومینیوم گرفت و راهی استقلال شد و تا برای دومین بار حضور در این تیم پرطرفدار را تجربه کند. فخرالدینی اما نیم‌فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و همین مسأله باعث شد تا او در لیست تمدیدی‌های نکونام قرار نگیرد.

آخرین خبر درباره فخرالدینی این است که او با مسعود عبدی و رضا مهاجری، مالک و سرمربی خیبر به توافق نهایی رسیده و قرار است در لیگ بیست و چهارم با پیراهن این تیم به میدان برود.

خیبر به تازگی راهی لیگ برتر شده و به همین دلیل دنبال جذب بازیکنانی باتجربه است. بازیکنانی نظیر فخرالدینی که سال‌هاست در لیگ برتر حضور دارند و می‌توانند عصای دست مهاجری در مسابقات فصل آینده باشند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش علیپور به احتمال حضور در استقلال

ش جولای 13 , 2024
به گزارش مشرق، علی علیپور مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال، بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا حالا قرار است دوباره فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه دهد. در دو هفته اخیر دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند ...