محمد نیک سیرت: بُرد مقابل پارس بسیار حائز اهمیت است؛ در استقلال تیم مهم است نه نفر!

محمد نیک سیرت

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: سبک و سیستم استقلال به شکلی طراحی شده که فرد در ارنج سرمربی نقش زیادی نداره و بلعکس این تیم است که باعث موفقیت استقلال می شود.

    

 به گزارش استقلال نیوز، محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال و همچنین ارزیابی این تیم بعد از پیروزی پُر گل مقابل سایپا، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان استقلال با سیستم استراماچونی خو گرفته اند

استقلال مشکلات فنی را پشت سر گذاشته و حالا چرخ های این تیم بهتر از اوایل فصل می چرخد. تاکتیک جدید در تیم جا افتاده و بازیکنان با این سیستم خو گرفته اند و با شرح وظایفشان آشنا هستند.

* در استقلال تیم مهم است نه نفر

در شیوه و سبک فعلی تیم استقلال «نفر» مهم نیست و «تیم» رو به جلو می رود، در موقعیت قرار می گیرد و گل می زند.

* سیستم فعلی استقلال هوش بالای استراماچونی را نشان می دهد

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌استراماچونی از ابتدا از بازیکنان ایرانی شناخت نداشت و وقتی تیم را تحویل گرفت و از نفراتش شناخت پیدا کرد، بر اساس ابزاری که در اختیار داشت سیستمی برای تیمش تعریف کرد و آن را به اجرا گذاشت که این هم از هوش بالای او بود.

* بُرد مقابل پارس بسیار حائز اهمیت است

بازی با پارس جنوبی برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت است و پیروزی در این بازی شرایط آنان را در لیگ پایدار می کند. غلبه بر پارس جنوبی نتیجه دور از دسترسی برای این تیم نیست. استقلال باید با پیروزی در این دیدار سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر را به دست آورده و از این نظر هت تریک کند.

* هواداران تیم را تنها نگذارند

امیدوارم حالا که شرایط تیم خوب شده، شاهد حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه باشیم و حمایت بهتری از تیم ببینیم. هر اتفاقی هم که در حوزه استقلال بیفتد این تیم بالاخره متعلق به هواداران است و آنها باید از تیمشان مراقبت نمایند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

محمد نیک سیرت: استقلال مقابل نفت محکوم به پیروزی است؛ در وسط زمین خلاء لیدر و رهبر حس می شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمالوند: برابر استقلال از هر نظر آماده‌ایم

پ اکتبر 24 , 2019
به گزارش مشرق، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: با توجه به شرایط دو تیم در بازی فردا، یک بازی خوب و تماشاگرپسند را خواهیم دید. فردا بازی سختی برابر استقلال داریم. تیم ما از هر نظر آماده است. ب...