محمد نوری در گفت‌ و گو با استقلال نیوز: اگر بازیکنان فصل قبل را داشتیم، به راحتی الهلال را می‌بردیم

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: حواشی بوجود آمده هنگام سفر به امارات و عدم تمرکز مرادمند باعث شد لیز بخورد و گل اول را دریافت کنیم.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز ضدر خصوص شکست استقلال مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* مقابل الهلال نمایش خوبی داشتیم اما باختیم!؟

استقلال مقابل الهلال خوب بازی کرد اما بدشانس بود. در بازی دیشب مخصوصا در 20 دقیقه پایانی خیلی خوب بودیم اما ناهماهنگی بین نفراتی که به تازگی جذب شدند با بازیکنان فصل قبل استقلال مشهود بود. این بازیکنان هنوز هماهنگی لازم را نداشتند چون برای اولین مرتبه در یک بازی رسمی کنار هم بازی کردند.

* الهلال را چگونه دیدید؟

الهلال هم آنچنان که من فکر می‌کردم خیلی خوب نبود. آنها تنها در 20 دقیقه اول استقلال را تحت فشار گذاشتند و در بقیه دقایق، بازی متعادل بود. دقایق آخر هم برای جبران نتیجه روی دروازه الهلال فشار آورد اما متاسفانه در گلزنی ناکام بودیم اما در مجموع بازی خوب و جذابی بود.

* به نظر می‌رسد لیز خوردن مرادمند مقدمات باخت ما را رقم زد؟

فرهاد مجیدی کار خوبی کرد از لحاظ انضباطی دانشگر را بیرون گذاشت و به او بازی نداد. به نظر من مجیدی باید مرادمند را هم نیمکت‌نشین می‌کرد. حواشی بوجود آمده هنگام سفر به امارات و عدم تمرکز مرادمند باعث شد لیز بخورد و گل اول را دریافت کنیم و بازی از دست ما خارج شود. 

* تصور می‌کردید جوانانی مثل خاقانی و حسین‌زاده مقابل الهلال فیکس بازی کنند؟

بازی دادن به جوانانی مثل خاقانی و حسین‌زاده   به تفکرات و سیلقه مربی بستگی دارد. من فکر می کنم فرهاد در این خصوص با کمک مربی ایتالیایی هم مشورت کرده بود.به اعتقاد من این بازیکنان جوان با دوندگی زیاد فشار و پرس را روی بازیکنان الهلال اعمال کردند. بازی دادن به بازیکنان جوان یک سری مزایا دارد و یک سری معایب. در مجموع قطعا با آنالیز الهلال از این نفرات جوان در ترکیب ابتدایی استفاده شد.

* جدایی بازیکنان فصل قبل چه تاثیری در باخت داشت؟

اگر بازیکنان فصل قبل را در اختیار داشتیم یا به عنوان مثال یک نفر مثل قایدی در خط حمله داشتیم بدون شک به الهلال گل می‌زدیم و این تیم را به راحتی می‌بردیم.دفاع الهلال قوی نبود و ضریب اشتباه بالایی داشت. اگر نادری، ریگی، قایدی، اسماعیلی و.. را در اختیار داشتیم قطعا می‌توانستیم الهلال را شکست بدهیم.

* به نظر شما در بازیسازی مشکل نداشتیم؟

از حالا ما باید روی داشته‌های خود کار کنیم. حتما یک پلی‌میکر خوب لازم داریم چون نفرات موجود نمی‌توانند خط حمله را تغذیه کنند.اگر اسماعیلی در تیم بماند به غیر از او یک پلی‌میکر خوب می‌خواهیم. 

* از آسیا هم حذف شدیم، باید منتظر تغییر مدیریت باشیم؟

حالا که به الهلال باختیم و از آسیا حذف شدیم آقای سجادی باید بهترین نفر را برای مدیرعاملی باشگاه مشخص کند. وزیر باید کسانی که به استقلال ارق دارند و عاشق استقلال هستند را برای مدیریت باشگاه در نظر بگیرد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


 مطالب مرتبط:

مرحله یک هشتم ACL2021/ حذف تلخ از آسیا؛ الهلال شانس آورد که خائنین استقلال را نابود کردند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات دلایل جدایی مسعود ریگی

س سپتامبر 14 , 2021
به گزارش مشرق، ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال که این روزها فعال‌ترین عضو این باشگاه در رسانه‌هاست، شب گذشته و در حالی که انتظار می‌رفت مدیر عامل یا رییس هیات مدیره استقلال در اولین برنامه زنده در رسانه ملی حضور یافته و در راستای دلجویی...