مجید نامجومطلق: استقلال با آن تیم ابتدای فصل فاصله دارد؛ جابر انصاری با این بازی باید حفظ شود!

مجید نامجو مطلق

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تفاوت استقلال فعلی و استقلال ابتدای فصل در نظم و برنامه برای گل زدن و گل نخوردن است و این عامل باعث پیشرفت استقلال شد.

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت این تیم، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت

این بازی نشان داد استقلال از لحاظ فنی و روانی به شرایط خوبی رسیده است. من درخصوص نتیجه کسب شده صحبت نمی‌کنم اما سبک بازی و شرایط فنی استقلال نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و این برد پُرگل نشان می‌دهد تیم روند رو به رشدی در پیش گرفته است. سه برد متوالی، شرایط روحی و روانی استقلال را بهبود بخشید و فشار و استرس را از تیم برداشت.

* پیشرفت تاکتیکی و فنی بازیکنان استقلال

علاوه بر برد پرگل، بازی بسیار منظمی از استقلال دیدیم و بازیکنان در دفاع و حمله بسیار منظم بازی کردند. آنها در گردش، حفظ و مالکیت توپ و کارهای تاکتیکی خیلی خوب ظاهر شدند. استقلال بازی بی‌نقصی مقابل سپیدرود ارائه کرد و تا حدود زیادی توانست انتظارات هواداران را برآورده کند. امیدوارم این روند ادامه یابد و استقلال با این شرایط بتواند پدیده را شکست دهد. در این صورت می‌توانیم استقلال را جزو تیم‌های مدعی قهرمانی بدانیم.

* امید به آینده استقلال در ادامه فصل

اگر روند بردهای استقلال ادامه داشته باشد، این تیم می‌تواند به بالای جدول رسد و مدعی قهرمانی باشد. مشکلاتی که در بازی‌های قبلی استقلال شاهد بودیم، به خصوص در بخش دفاعی تا حدود زیادی برطرف شده بود.

* تمجید از بازی علی کریمی و فرشید باقری

باقری در چند دیدار اخیر، عالی بازی کرده و جزو بازیکنان خوب استقلال بوده است. روز گذشته بازی خوب او با گلزنی همراه بود و عملکرد امیدوارکننده‌ای داشت. باقری در این مسابقه گل زد و در کار دفاعی و پاس دادن موفق بود. او و علی کریمی عملکرد خیلی خوبی داشتند و جزو بهترین بازیکنان زمین بودند.

* تاکید بر حفظ جابر انصاری

تیم به بازیکنان سرعتی نیاز دارد و جابر بازیکنی سرعتی و باتجربه است. فکر می‌کنم او می‌تواند در ادامه به استقلال کمک کند و اعتقاد من به حفظ او در تیم استقلال است.

* تقویت استقلال در نیم فصل 

نباید فریب این چند پیروزی را بخوریم. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های قدرتمندی همگروه است و اگر قرار است در ادامه لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، نیاز به تقویت دارد. با صلاحدید کادر فنی و نیز تأیید کمیته فنی باشگاه، باید بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مجید نامجومطلق: می توانیم ار تعطیلات لیگ برای هماهنگی بیشتر استفاده کنیم؛ زمان، زمان حمایت است

مجید نامجومطلق: غیبت پژمان منتظری در این نتیجه تاثیرگذار بود؛ "استوری ام" کاملاً جنبه شوخی داشت

مجید نامجومطلق: هواداران در هر حالتی از شفر حمایت می کنند؛ استقلال شانس بالایی برای پیروزی مقابل سایپا دارد

مجید نامجومطلق: دنبال گرفتن پست در باشگاه استقلال نیستم؛ نقطه مثبت عملکرد شفر استفاده از جوانان است

مجید نامجومطلق: دربی بازی جذابی نبود؛ جنس استقلال برای این فصل جور نیست!

مجید نامجومطلق: اشتباه بچگانه چشمی توجیه ندارد؛ بازیکنان هر چه در توان داشتند، گذاشتند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: اقدام صدا و سیما واقعا زشت بود؛ جبارف به درد استقلال می‌خورد و می‌تواند به این تیم کمک کند

ش دسامبر 8 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امید روانخواه...