مجیدی: بازیکنانم خسته بودند

به گزارش مشرق،«فرهاد مجیدی» پس از پایان بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما چند روز پیش بازی دشوار و پر فشاری را مقابل پرسپولیس در شهرآورد پشت سر گذاشتیم و برخی از بازیکنان ما خسته بودند و به همین دلیل به برخی از آنها استراحت دادم.

وی افزود:  استقلال امروز مستحقق‌ برد برابر نفت مسجد سلیمان بود و به آن چیزی که شایسته‌اش بود رسید و سه امتیاز کامل بازی را به دست آورد.

سرمربی استقلال درباره اینکه دلیل نیمکت نشینی وریا غفوری فنی بود؟ اعلام کرد: به جز غفوری به مسعود ریگی و ارسلان مطهری استراحت دادیم و همانطور که گفتم ترجیح دادیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم.

مجیدی تصریح کرد: اینکه به سبحان خاقانی بیشتر یا کمتر بازی برسد، یک بحث فنی است که به هیچ‌کسی به جز من ارتباطی ندارد، غیبت دیاباته در لیست این بازی تصمیم فنی بود.

وی تاکید کرد: از گل نخوردن استقلال بیشتر خوشحال می‌شوم و دو برابر پاداش برد را برای این گل نخوردن می‌گذارم، استقلال نباید به راحتی گل بخورد. فکر نکنم تیمی مثل استقلال چنین آماری در لیگ داشته باشد که در ۹ بازی تنها ۲ بار گل خورده باشد.

سرمربی استقلال در پایان گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی نادری صحبت کنم، باید بگویم کار کردن با برخی از بازیکنان از جمله نادری لذت دارد. نادری قبل از اینکه از نظر فنی خوب باشد، از نظر اخلاقی بازیکنی با شخصیت است و کیف می‌کنیم با او کار می‌کنیم. نادری امروز در پست غیر تخصصی بازی کرد و یک اشتباه نداشت. یک ضربه به سرش خورد و خوشبختانه حال عمومی‌اش خوب است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمود هم مقابل فرهاد زانو زد تا بیشتر از گذشته حسرت بخوریم!

چ جولای 21 , 2021
استقلال(تاج) دیروز در حالی مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید که سرمربی این تیم انتهای جدولی انگیزه‌های زیادی برای پیروزی داشت. به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال(تاج) تنها با یک جلسه تمرین تاکتیکی بعد از داربی و با استراحت دادن به چند...