قراب:‌ بعضی‌ها چطور ادعای استقلال بودن دارند!

به گزارش مشرق، جواد قراب درباره استعفا از هیات مدیره باشگاه استقلال به خاطر بازنشستگی‌اش اظهار کرد: اصلا مساله هیات مدیره مهم نیست چون فردی من قانون‌مند هستم. من به این خاطر که در اداره دولتی مشغول به کار بودم و مدیر قسمتی از بانک سپه بودم باید از قانونی که مجلس تصویب کرده است، تبعیت کنم. بنده جزو اولین نفراتی بودم که استعفایم را تقدیم وزارت ورزش و جوانان کردم در صورتی که متوجه شدم هیچکدام از آقایان چنین استعفایی ندادند. البته مهم نیست چون من وظیفه قانونی‌ام را انجام دادم.

او در ادامه با گلایه از برخی افراد در باشگاه استقلال گفت: هم خودم و هم خواهرم در تاج بودیم. من شاگرد علی دانایی‌فرد بودم و از نوجوانی عضوی از باشگاه تاج شدم. خیلی جالب است، یک عده که در تاج و استقلال نبودند ادعا می‌کنند که استقلال خانه‌شان است. بعضی یک ساعت، یک هفته یا ۶ ماه مدت حضورشان در استقلال بوده ولی می‌گویند که این باشگاه مال ماست. اگر این‌طور است پس ما چه بگوییم؟ امثال ما مدیون باشگاه تاج هستیم چون مدیرانش از ابتدا به بنده محبت داشتند. تمام دوران تحصیل و کارم را مدیون باشگاه هستم ولی الان می‌خواهم بگویم که عضوی از باشگاه هستم.

بیشتر بخوانید:

استعفای دو عضو هیئت مدیره استقلال

این پیشکسوت و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: می‌نویسند که فلانی از باشگاه رفت. من کجا بروم؟ این باشگاه برای من و امثال من است. من یک ریال از باشگاه و هیات مدیره بابت حق جلسه و چیزهای دیگر نگرفتم. تمام عشق من هواداران استقلال هستند. آن‌ها در سرما و گرما ما را تشویق می‌کنند. اگر از آن‌ها درست استفاده کنیم در هر بازی ۳-۰ جلو هستیم. من چطور می‌توانم از نزد آن‌ها بروم. من تا عمر دارم به باشگاه استقلال خدمت می‌کنم و عاشق این باشگاه هستم. در هر سمتی باشم برایم لذت‌بخش است. من از نوجوانی تا همین چند وقت پیش که عضو هیات مدیره باشگاه بودم. من نمی‌خواهم به راحتی باشگاه را رها کنم.

قراب در پایان درباره شرایط استقلال در نیم فصل نخست بیان کرد: تیم استقلال ابتدا شروع خوبی نداشت. شروع بد استقلال در ابتدای فصل به خاطر این بود که نفراتی مانند تیام، حسینی، ابراهیمی، جپارف و نورافکن که استقلال از دست داد جزو بهترین نفرات بودند. خوشبختانه بعد از چندین بازی تیم روند رو به رشد پیدا کرد و روی غلتک افتاد. الان با اضافه شدن چند بازیکن، ‌مطمئنا حرفی برای گفتن داریم. به هواداران می‌گویم که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند. تیم ما حتما در لیگ اول می‌شود و در لیگ قهرمانان حتما مقام می‌اوریم. استقلال قطعا با مربی با دانشی مانند شفر موفق خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسین تراب پور: امیدوارم شفر در جذب بازیکن وسواس بیشتری به خرج دهد؛ لیگ امسال پر از مدعی است

ش دسامبر 22 , 2018
پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم سرمربی است&#...