علی چینی: بازی فردا شب الشرطه و الاهلی بسیار مهم است؛ آرامش در تیم های مجید نامجو مطلق عادی است

علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی فردا شب الشرطه و الاهلی بسیار بازی مهمی است و امیدوارم الشرطه امتیاز بگیرد و مقابل استقلال با تمام توان بازی نکند!

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال و همچنین بازی استقلال و الشرطه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  شاید خریدهای استقلال توسط چند ایجنت انتخاب شده اند!

ما از کار مدیریت سردر نمی‌آوریم ولی این را می‌دانیم که هر سرمربی بر اساس نیاز‌های تیمش یارگیری می‌کند و شاید یکی از اعضای هیئت‌مدیره یا مدیرعامل استقلال قرار است فصل بعد تیم را رهبری کند که الان با یاری یکی دو ایجنت در حال تیم بستن هستند. به هر حال این اتفاق نمی‌تواند به اندازه تیمی که توسط سرمربی اش بسته می‌شود در طول فصل کمک حال استقلال باشد.

* بازی فردا شب الشرطه و الاهلی بسیار مهم است

شانس صعود استقلال به بازی فردا شب الشرطه و الاهلی بستگی دارد. اگر الشرطه برنده شود خیلی بهتر است، چون در آن صورت با انگیزه‌های کمتری برای صعود روبه‌روی استقلال می‌ایستد ولی اگر ببازد یا مساوی کند آن وقت با درک این موضوع که شاید در بازی با استقلال تحت هر نتیجه‌ای صعود نکند با همه وجود بازی می‌کند. در عوض استقلال فرصت خوبی دارد.

* آنالیزر استقلال بازی فردا شب را به خوبی آنالیز کند 

کادر فنی استقلال باید بتواند با تماشای بازی هر دو تیم خودش را از هر نظر آماده رویارویی با آن‌ها کند. در واقع تیم آنالیز استقلال باید با دقت و تک‌تک بازیکنان این دو تیم را زیر نظر بگیرد و برای دیدار یک‌شنبه آینده آماده شود.

* آرامش در تیم های مجید نامجو مطلق عادی است

با شناختی که از مجید نامجومطلق دارم حتم دارم الان آرامش خوبی در تیم برقرار است. مجید کلاً آدم آرامی است و این را به خوبی به تیمش هم تزریق می‌کند. بنابراین اگر استقلال بتواند ۸۰ درصد بازی که روبه‌روی پرسپولیس انجام داد را تکرار کند از پس هر دو تیم برمی آید و به دور بعد صعود می‌کند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

پایان عمر سعادتمند در استقلال/ سعادتمند هم ملیجک وزیر بود و هست؛ خاک بر سرتان که یک جام را از ما گرفتید

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از نگرانی پیشکسوتان استقلال تا هواداران مضطرب

پ سپتامبر 17 , 2020
به گزارش مشرق، در حالی که هواداران استقلال تهران خوشحال از پیروزی تیم خود در دربی بودند هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که چه اتفاقاتی در پشت صحنه در حال رقم خوردن است.از رفتن آنگونه فرهاد مجیدی در استقلال و مدیریتی که فقط به دنبال آن بود تا هواداران را...