شرایط استقلال برای نایب قهرمانی مهیا است

به گزارش مشرق، ایمان عالمی درباره تساوی یک-یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی جانداری بود. دو تیم به خاطر شرایط جدول نیاز به برد داشتند و تمرکز کرده بودند که در حملات خوب کار کنند. پیکان تیمی با انگیزه‌ بود، اما استقلال پس از گل تساوی خوب کار کرد. این تیم نیاز داشت که خودش را در بالای جدول تثبیت کند که این اتفاق نیفتاد. با این حال، بازی آخر استقلال مقابل شاهین بوشهر است و شرایط برای نایب قهرمانی مهیا است. از طرفی، تراکتور با فولاد خوزستان بازی دارد که هر دو تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند.

بیشتر بخوانید:

اتفاقی که مانع تمدید قرارداد بازیکن استقلال شد

وی در مورد دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال بین استقلال و پرسپولیس که قرار است 5 شهریور برگزار شود، گفت: پرسپولیس در لیگ برتر انگیزه‌ ندارد، اما صد در صد در جام حذفی انگیزه بالایی دارد. استقلال هم از لحاظ روحی - روانی در هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان تا حدودی توانسته‌اند به الگوهای تاکتیکی مورد انتظار فرهاد مجیدی دست پیدا کنند. از نظر من، دربی بازی قشنگی می‌شود، چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: درست است که دوست داریم ویروس کرونا از بین برود و تماشاگران به ورزشگاه بیایند، اما از یک طرف چون استرسی از سوی تماشاگران به تیم‌ها وارد نمی‌شود، کیفیت دربی بالاتر می‌رود و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزارت اطلاعات سراغ استقلال هم بیاید/ چه کسی جوابگوی ضرر هنگفت دو مدیر به کشور است؟

د آگوست 17 , 2020
سرویس ورزش مشرق - وزارت ورزش با نادیده گرفتن دستگاه های نظارتی خودش در بخش حراست وزارتخانه، از وزارت اطلاعات کمک خواسته تا در رابطه با پیگیری مسایل دلالی و ورود و خروج پول و افراد غیرموجه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مو را از ماست بیرون بکشد.مسعود س...