سعید رمضانی در خصوص لغو دیدار استقلال و الوحده امارات/ منتظریم تکلیفمان مشخص شود!

سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال: در خصوص لغو بازی‌ با الوحده چیزی به ما اعلام نشده است.

        

 به گزارش استقلال نیوز، از روز گذشته دولت امارات اعلام کرده به خاطر شیوع ویروس کرونا از ورود نمایندگان  ایران به این کشور ممانعت به عمل می‌آورد و بازی های این هفته لیگ قهرمانان باید لغو شود. 

تیم فوتبال شهرخودرو باید به مصاف شباب الاهلی برود و استقلال نیز میهمان الوحده است اما هنوز تکلیف سفر این تیم و ها و حتی برگزاری این مسابقت مشخص نیست.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلالدر گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا AFC در خصوص لغو مسابقات این هفته موضوعی را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است یا خیر گفت: تا این لحظه هیچ موضوعی به ما اعلام نشده است و ما هم منتظر هستیم تا تکلیف روشن شود.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال روز 5شنبه به مصاف گل‌گهر در سیرجان خواهد رفت و در صورتی که قرار باشد مسابقات لیگ قهرمانان برگزار شود آبی پوشان باید شنبه راهی امارات شوند. این تیم طبق برنامه باید روز 12 اسفند به مصاف الوحده امارات برود.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ تنیس فوتبال در سالن؛ اعتراض و ناراحتی کادرفنی و بازیکنان!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجید نامجومطلق: شانس زیادی برای فهرمانی داریم؛ زمینی برای تمرین کردن نداریم!

س فوریه 25 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنیم با همه سختی‌هایی که داشتیم، توانستیم سه امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم.          به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با...