سعادتمند: قرارداد بازیکنان را تا دینار آخر پرداخت می‌کنیم

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از تمرین روز چهارشنبه تیمش، در جمع بازیکنان گفت: می‌خواستم از شما بابت تلاشتان در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و بحث گرما یک بحث دیگر بود. ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم. از سید حسین حسینی که آخرین نفر بود تا شیخ که نوک تیم بود، همه تلاش کردند. آمارهای دوندگیتان را دیدم و دیدم که در سطح جهانی و بالای ۱۱ کیلومتر دویدید. از شما بازهم تشکر می‌کنم و امروز پاداش ناقابلی هم بابت تلاش‌هایتان به حسابتان واریز شد.

بیشتر بخوانید

استقلالی‌ها پاداش گرفتند

قرارداد ۸ میلیاردی استقلال با یک اسپانسر

وی افزود: در هفته پیش روی یک سری قرارداد خوب می‌بندیم که درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد شود. این می‌تواند دغدغه مالی شما را کاهش دهد و ما باشگاه استقلال را یک بنگاه اقتصادی کند. چند سالی است که به هر دلیلی ما قهرمان نشده‌ایم ولی ما استقلالیم و در توان تک تک شما و کادرفنی این را می‌بینم که بتوانید دل هواداران را شاد کنید. امیدواریم در بازی‌های لیگ و حذفی موفق باشید. 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام کرده‌ایم. بهترین هتل قطر را برای شما رزرو کرده‌ایم چون معتقدم یک ایرانی لایق بهترین هاست. بهترین‌ها از جمله، لباس، مسکن و هرچیز دیگر. حتی از تیم‌های سعودی برای سفر به قطر، زودتر اقدام کرده‌ایم. امیدوارم موفق باشید و خیلی دلم می‌خواهد بازی‌های باقی مانده را با حداکثر امتیاز تمام کنیم.

او اضافه کرد: زمان اعلام نمی‌کنم ولی خیلی زود تلاش می‌کنیم بخش دیگری از مطالبات شما را هم پرداخت کنیم. درست است که من این قراردادها را نبسته‌ام ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا دینار آخر آن را پرداخت می‌کنیم.

سعادتمند در پایان خبر از عقد قرارداد با یک برند پوشاک داد و گفت: با خانه مُد راد مذاکره کرده‌ایم و تاپ ایان سال ۴ ست کامل البسه برای هر نفر به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون تومان خواهیم داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲ مرداد

پ جولای 23 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲ مرداد ...