سجادی فکر اساسی برای استقلال کند

به گزارش مشرق، ستار همدانی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: چه چیزی کاشته‌ایم که بخواهیم درو کنیم؟ برخلاف الهلال که علاوه بر حفظ بازیکنان فصل گذشته، چند مهره سرشناس به تیمش اضافه کرد، بسیاری از بازیکنان را از دست دادیم. هیچ برنامه‌ای برای موفقیت در این بازی نداشتیم. برای موفقیت برنامه لازم است که نداریم.

وی در مورد اینکه استقلال برای فصل آینده چه راهکاری باید بیندیشد، تصریح کرد: استراتژی یک مدیر مهم است، در باشگاه استقلال ثبات مدیریت وجود ندارد. اگر ثبات باشد برنامه‌ها و استراتژی‌ها می‌تواند خودش را نشان دهد. اولین کاری که باید در استقلال انجام شود انتخاب مدیران دلسوز با افکار درست است. اگر می‌خواهیم استقلالی که بزرگ بوده را، به جایگاه قبلی‌اش بازگردانیم، باید مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

آیا استقلال قربانی ضعف مدیریتی شد؟

همدانی در خصوص انتقادها از اظهارات ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر، گفت: هر کسی جایگاه خاص خودش را دارد و آنها برای ما قابل احترام هستند. باشگاه بزرگی مثل استقلال که این همه افتخار و هوادار دارد؛ مدیر، مربی و بازیکن بزرگ می‌خواهد. اینکه دوستان برای دیده شدن خود دنبال منافع‌شان هستند از کوچکی آنها است. افرادی که اینها را انتخاب کردند به هوادار و استقلال خیانت کردند. در گذشته شاهد بودیم که دو نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال در رسانه ملی بحث و جدل می‌کردند. این از بی‌عرضگی آنها است که بحث‌ها را به رسانه ملی می‌کشانند. چه چیزی باعث ایجاد انگیزه برای حضور مدیران در رسانه ملی می‌شود؟ آیا غیر از دیده شدن است؟ مدیران فعلی استقلال از چه چیزی دفاع می‌کنند؛ از عملکرد ضعیف‌شان؟

پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات محمود فکری علیه فرهاد مجیدی گفت: شاید در زمان فکری مسائلی اتفاق افتاد که از آنها دلگیر است، اما اینها مسائل درون خانوادگی است و نباید به آن دامن بزنیم.

وی با اشاره به توهین یک هوادار به پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در فرودگاه گفت: رفتارهای خود ما شاید باعث جریحه‌دار شدن مردم شود. ممکن است پشت هر مسئله‌ای هر اتفاقی بیفتد، اما هیچ‌وقت این توهین‌ها خوشحال کننده نیست. دوست نداریم پیشکسوتی که یک روز هم در استقلال بوده مورد توهین قرار بگیرد، چه برسد به پرویز مظلومی.

همدانی در مورد درخواست هواداران استقلال از حمید سجادی، وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقای سجادی باید ریشه‌ای این موضوعات را حل کند. مدیران استقلال در سه، چهار سال گذشته در خور نام استقلال نبودند. به عنوان عضو کوچک از خانواده بزرگ استقلال به سجادی که خاک خورده ورزش است، توصیه می‌کنم فکر اساسی کرده و اندیشه اصلاحی برای ساختار باشگاه استقلال داشته باشد. اینطور نباشد که سرپوش بگذارند و مقطعی نگاه کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت نامشخص محل تمرینات استقلال

چ سپتامبر 15 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را در لیگ بیستم در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کرد  اما قرارداد این باشگاه با مجموعه فوق مدتی پیش به پایان رسید. البته استقلالی‌ها با توجه به بازی حساس مقابل الهلال با وجود اتمام قرارداد مجوز تمری...