درخواست باشگاه استقلال از کمیته داوران

به گزارش مشرق، خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این باشگاه تلاش می کند با مکاتبه رسمی و شفاف با کمیته داوران درخواست استفاده از داوران باتجربه را برای بازی های این تیم مطرح کند. به خصوص در دو بازی پیش رو که قرار است آبی ها به مصاف دو تیم گل گهر و فولاد بروند؛ تیم هایی که در این فصل از بازی ها داعیه قهرمانی دارند.

مهمترین اعتراض آبی ها در هفته های سپری شده به خطایی بود که در بازی با سپاهان در برخورد جعفر سلمانی با محمد رشید مظاهری به سود تیم سپاهان اعلام شد و هم چنین گلی که در بازی با تیم پیکان پذیرفته نشد، در حالی که باشگاه فیلمی را منتشر کرد که در ابتدا کمک داور به نشانه گل به سمت وسط زمین حرکت می کند. باشگاه استقلال حتی اعتراضاتی به داوری در بازی با نساجی هم داشت، مسابقه ای که با نتیجه 3-1 به سود تیم استقلال پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت یاغی پرسپولیس به استقلال منتفی شد

نبود VAR در استادیوم های ایران موجب شده تا در هفته های ابتدایی نه تنها استقلال بلکه بیشتر تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شوند و باید منتظر ماند و دید که در نهایت فدراسیون فوتبال چه زمانی موفق به ورود این تکنولوژی به ایران خواهد شد. به تازگی رئیس کمیته داوران خبر داده است که فدراسیون فوتبال برای ورود این تکنولوژی با یک شرکت بلژیکی به توافق دست پیدا کرده است.

باشگاه استقلال بر این عقیده است در دو بازی پیش رو این میزان از اشتباهات داوری که در بازی های گذشته این تیم رخ داده نه برای آبی ها قابل تحمل خواهد بود و نه برای تیم های حریف. محتمل است با توجه به حساسیت بازی استقلال در برابر گل گهر کمیته داوران از یک داور باتجربه برای قضاوت این بازی استفاده کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته دهم لیگ برتر نونهالان/ شاگردان منوچهری نونهالان پارسیان سایا را چهارتایی کردند!

چ سپتامبر 21 , 2022
در هفته دهم لیگ نونهالان، تیم فوتبال نونهالان استقلال(تاج) مقابل میزبان خود تیم نونهالان پارسیان سایا به پیروزی پرگل رسید.          به گزارش استقلال نیوز، امروز چهارشنبه 30 شهریور 1401، تیم‌های  نونهالان پارسیان سا...