حمله تند معاون مستعفی استقلال به دولت/حالا می فهمم دلیل گلایه های استقلالی ها از دولت تدبیر و امید چیست

وحید ایمانی معاون فرهنگی و امور رسانه ای باشگاه استقلال تنها سه روز پس از انتصاب استعفا داد و دلیل آن را خواسته مدیرعامل مبنی بر فشار دولت بر وی دانست. ایمانی در همین رابطه متنی بسیار تند منتشر کرد و به فشارهای دولت بر باشگاه استقلال برای استعفای خودش اشاره کرد.

متن استعفای وی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فتحی
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سلام علیکم؛
احتراما پیش از هر مطلبی از حسن اعتماد حضرتعالی به این جانب سپاسگزارم و به خوبی مطلعم که سه روز گذشته، روزهای پر حاشیه ای برای شما بوده است.
بنا به درخواست حضرتعالی که یقیناً این امر از سوی مجوعه دولت به شما تحمیل شده، استعفای خود از معاونت فرهنگی و امور رسانه ای باشگاه استقلال را تقدیم میکنم.
این مدت کوتاه مسئولیتم، تجربه ای بزرگ به تجارب مدیریتی گذشته ام افزود و آن اینکه در ورزش کشور ما، مقوله فرهنگ هیچ جایگاهی ندارد و این خلل نه به باشگاهها مربوط بوده و نه به فدراسیون ها؛ و منشا بزرگتری در مدیریت کلان ورزش کشور دارد. وقتی مدیر کلان ورزش کشوراز اخلاق و منش پهلوانی بدور باشد پس یقیناً و به طبع آن فرهنگ و اخلاق هیچ وقت به ورزش و استادیوم های ما راه نخواهد یافت.
و نکته دیگر آنکه، در سه روز گذشته تازه فهمیدم که چرا هواداران عزیز استقلال این همه از دولت تدبیر و امید ناراحت و نالانند! سه روز است که نیمی از دولت مردان ، از آشنایان و ظریفان و واعظان و یادگار یادگاران، امور مملکت را رها کرده اند و تلفن به دست ، در تلاش برای استغفا دادن وحید ایمانی هستند. حاشا و کلا به این عزم راسخ که اگر این عزم در امور اداره کشور مخصوصاً معیشت مردم و اقتصاد کشور هم وجود داشت، کشوری گلستان داشتیم ! و یقین حاصل کردم که تا زمانی که این دولت بر مسند اجرایی کشور حاکم است، باشگاه مظلوم استقلال و هواداران مظلوم تر آن روی شادی و قهرمانی را نخواهند دید.
و  خدای بزرگ را شاکرم که در طول عمر رسانه ای ام آنقدر اثر گذار بوده ام که در کمپین برکناریم در فضای مجازی ، از ضد انقلاب و سلطنت طلب و مجاهدین تا لیبرالها و اصلاح طلبان و فتنه گران همه هم قسم می شوند تا یک فرزند انقلاب با تفکر انقلابی را حذف کنند و این یعنی پیروزی!
و در انتها دست تمام هواداران با تعصب و عزیز  این باشگاه بزرگ که در این چند روز ، حقیر را مورد لطف و محبت خود قرار دادند را به گرمی می فشارم و مجدداً در فصل پیش رو کنار آنها خواهم نشست و باهم تیم محبوبمان را تشویق خواهیم کرد.
جناب آقای دکتر فتحی مجدداً از همه تلاش و مذاکراتی که با مجموعه دولت برای کاهش فشارها و ادامه همکاری من با باشگاه داشتید، ممنون و سپاسگزارم و برایتان آرزوی موفقیت و عزت روز افزون دارم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
برادر کوچک شما
وحید ایمانی

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمید بابازاده: استقلال به دو دروازه بان بزرگ و هم سطح نیاز دارد

ی جولای 28 , 2019
حمید بابازاده  اظهار داشت: مطمئنا لیگ پیش رو لیگ جذابی است و شاهد رقابت تیم‌های بیشتری برای قهرمانی و داغ بودن کورس قهرمانی خواهیم بود. استقلال اگر می‌خواهد از قافله تیم‌هایی که سرمایه گذاری بالایی انجام داده‌اند. مربی سابق آبی پوشان بیان داش...