حجت نظری: استعفای مجازی مجیدی حرفه ای نیست؛ فرهاد تشریفات را رعایت کند

حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تصمیم ما این است که مجیدی به کار خود ادامه بدهد اما اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* استغفای مجیدی؟

در تماسی که با فرهاد مجیدی داشتم از وی خواستم او این یک هفته را هم کما فی السابق به کارش ادامه بدهد تا آخر هفته نتیجه خوبی را در فینال جام حذفی کسب کنیم.

* جذب مربی خارجی ممنوع است ولی مجیدی در تمرینات شرکت نمی کند؟

ما تابع قوانین کشور هستیم و اگر ممنوعیتی وجود داشته باشد ما هم باید از آن تبعیت کنیم. مجیدی به عنوان سرمربی و کسی که با باشگاه قرارداد دارد باید بالای سر تیم بماند و به همان خوبی که تیم را مدیریت کرده در فینال جام حذفی هم حضور پیدا کند.

* با استعفای مجیدی سرمربی استقلال چه کسی است؟

مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است.

* مجیدی خودش عنوان کرده دیگر سرمربی استقلال نیست و فقط هیات مدیره اعتقاد دارند او سرمربی است؟

ما شب گذشته جلسه مجازی را برگزار کردیم و تصمیم ما این بود که مجیدی به کار خود ادامه بدهد اما اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست. از مجیدی انتظار رفتار حرفه ای داریم،همانطور  که وقتی می خواهیم با یک مربی قرارداد ببندیم تشریفات اداری آن را طی می کنیم از مجیدی انتظار داریم تشریفات خروج از قرارداد را هم رعایت کند.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

عجیب اما واقعی/ فرهاد مجیدی استعفا کرد؛ خوشحالی هواداران باز هم به 24 ساعت نکشید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ جدایی دیاباته و برکناری دو معاون سعادتمند تکذیب شد

ش آگوست 29 , 2020
دبیر کل سازمان بازرسی ممنوعیت بازگشت استراماچونی به استقلال از سوی این نهاد را تکذیب کرد. به گزارش استقلال نیوز، پس از انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر جدایی شیخ دیاباته، باشگاه استقلال بلافاصله این خبر کذب را تکذیب کرد.       ...