جدایی یک استقلالی دیگر قطعی شد؟

به گزارش مشرق، در شرایطی که در ابتدا عنوان شد ایسما گونکالوس مهاجم گینه‌ای استقلال در لیست خروج است، اما پس از چند روز رسانه‌ها اعلام کردند استقلالی‌ها او را حفظ می‌کنند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد استقلالی‌ها تمایلی برای حفظ این بازیکن ندارند، چرا که این بازیکن نیم فصل دوم سال گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند. ضمن اینکه قرارداد او برای فصل آینده ۳۰۰ هزار دلار است.

بیشتر بخوانید:

شرط پاتوسی برای تمدید با استقلال

 

با توجه به گرانی دلار، حفظ این بازیکن هزینه زیادی برای استقلال در پی خواهد داشت. استقلالی‌ها در فکر مذاکره با تیم‌های دیگر هستند تا مهاجم ناکارآمد خود را از سر خود باز کنند و اگر توانستند، مبلغی تحت عنوان رضایت‌نامه بگیرند؛ اگر هم چنین شرایطی فراهم نشد، لااقل هزینه‌ای رو دست این تیم گذاشته نشود و بدون پرداخت پول، او را به تیم دیگری بدهند تا در آینده شکایتی از سمت ایسما استقلال را تهدید نکند.

بنابراین، جدایی ایسما قطعی شده و استقلالی‌ها به دنبال پیدا کردن مهاجمی برای جانشینی این مهاجم هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اشکان نامداری: لیست تیم ملی عجیب است؛ چه کسی بازیکنان را دعوت کرده است؟

ج مه 31 , 2019
مربی دروازه بان های استقلال گفت: تیمی که کمترین گل خورده را دارد دروازبانش به تیم ملی دعوت نشده است. به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عدم دعوت سیدحسین حسینی به ...