تمرینات یک استقلالی برای دربی

به گزارش مشرق، یکی از خبرساز ترین بازیکنان ماه‌های اخیر تیم استقلال، محمد دانشگر مدافع میانی این تیم بود که به دلیل بی انضباطی هفته‌ها از همراهی تیمش محروم شد و حتی تورنمنت بزرگ و معتبر لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داد.

دانشگر در اولین روز تمرینی آبی پوشان پس از بازگشت از عربستان مورد بخشش قرار گرفت و به تمرینات این تیم اضافه شد. با این وجود مجیدی قصد ندارد در بازی مهمی که امشب مقابل ذوب آهن دارد (حداقل در ترکیب ثابت) از او استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

۲ استقلالی در خطر از دست دادن دربی

مجیدی که در کنار آماده سازی تیمش برای دیدار مقابل ذوب آهن نیم نگاهی هم به دربی بزرگ تهران در هفته بیست و سوم دارد، دانشگر را به دست دستیارانش سپرده تا با بدنسازی ویژه او را مهیای حضور در آن میدان بزرگ کنند.

سرمربی آبی پوشان که می‌خواهد در آن بازی همه داشته‌هایش را در اختیار داشته باشد، دانشگری که سابقه گلزنی در دربی دارد را هم برای این بازی بزرگ نیاز دارد.

دانشگر آخرین باری که برای استقلال به میدان رفت در سال ۹۹ و در دیدار حذفی مقابل پیکان بود که با استفاده از پاس محمد نادری گل پیروزی تیمش را هم به ثمر رساند و بعد از آن بازی به دلیل درگیری لفظی با هم تیمی خودش از همراهی کردن آبی پوشان محروم شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ خستگی، نیاز به برد، بازی قبل از دربی و تدبیر فرهاد!

ی مه 9 , 2021
ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل ذوب آهن اصفهان مشخص شد. به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1399/14...