به خاطر منافع شخصی چوب لای چرخ مجیدی نگذاریم

به گزارش مشرق، ادموند اختر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از چند بازی که استقلال نتیجه نگرفت، تیم در گرمای وحشتناک آبادان منطقی بازی کرد و بازیکنان توپ را در زمین به گردش درآوردند و سه امتیاز بسیار مهمی را کسب کردند تا استقلال در کورس کسب سهمیه باقی بماند. بازی با صنعت نفت ۶ امتیازی بود و اگر این تیم برنده نمی‌شد، از کورس سهمیه عقب می‌ماند.  

بازیکن پیشین استقلال اضافه کرد: فشاری که روی استقلال بود، فقط با برد از بین می‌رفت. همه تیم‌ها آنالیز می‌کنند و مطمئن باشید که حریف هم تمام خطوط استقلال را آنالیز کرده بود. فشار پیروز نشدن در بازی‌های قبلی استقلال را اذیت می‌کرد و در مواقعی می دیدیم که بازیکنان به حریف فضای زیادی می‌دادند. اگر صنعت نفت کمی خوش شانس بود می‌توانست به گل برسد. امیدوارم این برد ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

علی نژاد: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز خواهد شد

او ادامه داد: روی استقلال و پرسپولیس همیشه فشار هواداران و رسانه‌ها وجود دارد. استقلال در چند بازی قبلی با وجود اینکه خوب بازی کرد، نتوانست از زیر این فشار خارج شود. اشتباهات داوری و فردی باعث شد تا نتواند در ۳ بازی قبلی برنده شود. اما استقلال روند رو به رشدی را در پیش گرفته. این تیم کادر فنی و بازیکنان جوانی دارد. بعد از نتایجی که استراماچونی گرفت، فشار مضاعفی روی مجیدی وجود داشت. امیدوارم تیم امسال سهمیه آسیا را بگیرد و اگر قهرمان جام حذفی هم شود که چه بهتر. استقلال واقعی را با تفکرات مجیدی باید سال آینده ببینیم و آن جا عیار او مشخص می شود.  

اختر در مورد اینکه می گویند استقلال در ابتدای فصل در خریدهایش موفق عمل نکرد هم بیان کرد: بازیکنانی که وارد استقلال و پرسپولیس می‌شوند، مثل تخم مرغ شانسی هستند. چه بازیکن خارجی و چه داخلی. بارها شده است که بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر به این دو تیم آمدند اما دوام نیاوردند و خیلی زود تیم را ترک کردند. از آن طرف بازیکنانی بودند که کسی فکر نمی کرد حتی به این دو تیم راه پیدا کنند اما خیلی موفق می شوند و نتیجه بازی‌ها را عوض می‌کنند. دقیقا مثل ارسلان مطهری. کسی فکر نمی‌کرد مطهری در استقلال بازیکن موفقی باشد. اگر دیاباته برای داربی مصدوم نمی‌شد، شاید مطهری نمی‌توانست توانایی هایش را نشان بدهد. قبل از آن داربی می‌گفتند نبودن دیاباته خیلی به استقلال ضربه می زند اما مطهری بازی کرد و دو گل مهم به ثمر رساند.

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم که استقلال با عملکردی هوشمندانه در بازی‌های باقی مانده پیروز شود. مجیدی مربی جوانی است که وارد چرخه شده و ما پیشکسوتان و هواداران باید از او حمایت کنیم نه اینکه به خاطر منافع شخصی چوب لای چرخ بگذاریم. باید اجازه دهند مجیدی کارش را با آرامش انجام دهد. او هم نباید جواب هر کسی را به سرعت بدهد. اگر مجیدی آرامشش را از دست بدهد، این به تیم سرایت می کند و در نهایت دودش به چشم هواداران می رود. استقلال چند سال است که نتوانسته جامی به دست بیاورد و من امیدوارم امسال قهرمان جام حذفی شود و سال آینده هم با یک تیم جوان و اضافه شدن چند بازیکن خوب نتایج خوبی بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته با شرایط آرمانی فاصله دارد

ی جولای 19 , 2020
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی در گرمای آبادان مقابل تیمی که برای سهمیه می‌جنگد و فوتبال را هم خوب بازی می‌کند، واقعاً سخت است، ولی استقلال هر وقت اراده کرد به دروازه حریف...