بهتاش فریبا در گفت و گو با استقلال نیوز: بازی با پیکان سخت خواهد بود؛ اگر با دقت بودیم باز هم به نفت مسجد سلیمان گل می‌زدیم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال تا اینجای فصل آمار بیشترین گل زده، کم‌ترین گل خورده را به ثبت رساند و هیچ باختی نداشته است اما همه ما می‌دانیم که این‌ها برای ما قهرمانی نمی‌شود.

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان، قهرمانی نیم فصل، نقش مهدی‌پور در پیروزی مقابل نفت، نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری و دیدار دوشنبه مقابل پیکان در جام حذفی صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

        

* بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان از نظر فنی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

همانطور که دو روز قبل هم به شما گفته بودم دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان تنها در صورتیکه زود به گل برسیم برای ما آسان خواهد بود.

بعد از اینکه استقلال گل اول را به ثمر رساند، نفت دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و مجبور شد جلو بکشد و همین باعث شد ما سه گل بزنیم. البته اگر کمی با دقت بودیم می‌توانستیم چهار یا پنج گل دیگر هم وارد دروازه نفت کنیم. 

استقلال این روزها از فضاهای مختلف مثل کناره‌ها، عمق، ارسال، شوت و.. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند.

یک مورد مهم دیگر اینکه استقلال نباید به تیمی مثل نفت مسجدسلیمان اینگونه موقعیت گل بدهد و این تیم را دست کم بگیرد.

* استقلال سپس از مدت‌ها بالاخره قهرمان نیم‌فصل شد..

بله، شاید نزدیک به ۱۰ سال چنین اتفاقی نیافتاده بود. استقلال تا اینجای فصل آمار بیشترین گل زده، کم‌ترین گل خورده را به ثبت رساند و هیچ باختی نداشته است اما همه ما می‌دانیم که این‌ها برای ما قهرمانی نمی‌شود و باید نیم فصل دوم هم با همین قدرت ادامه دهیم و ان‌شاالله با اضافه شدن بازیکنان جدید تیم تقویت خواهد شد.

* مهدی پور در هر 3 گل‌ استقلال نقش موثری داشت..

مهدی‌پور کم کم دارد به یک بازیساز درجه یک تبدیل می‌شود. بازیکنی که نبود آن در اکثر تیم‌های لیگ به چشم می‌خورد و استقلال هم فقدان آن را احساس می‌کرد.

اگر خاطرتان باشد در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم ما هافبک بازیساز نداریم اما باید بسازیم. یعنی باید یک بازیکن را هم از لحاظ فنی در تمرینات و هم از لحاظ روحی و روانی تقویت کرد که به یک بازیساز تبدیل شود و شهامت این کار را پیدا کند. 

به نظر می‌رسد کادرفنی در قبال مهدی‌پور این کار را بسیار خوب انجام داده و او  به همراه زبیر نیک‌نفس زوج بسیار خوبی را تشکیل داده‌اند.

* در خصوص امیر ارسلان مطهری و نیمکت نشینی او چه نظری دارید؟

ارسلان مطهری بازیکن بسیار توانمندی است اما از لحاظ روحی و روانی هم بسیار ظریف است و قطعا بازی نکردن در عملکرد و سطح آمادگی‌اش اثر منفی می‌گذارد. ناراحتی او از نیمکت نشینی هم طبیعی است و اگر اینچنین نباشد باید تعجب کرد.

ارسلان باید بیشتر تمرین کند تا بتواند حقش را بگیرد. ما چون در تمرینات نیستیم نمی‌توانیم راجع به سطح آمادگی او نظر بدهیم، در هر صورت حق مسلم کادرفنی است که از بازیکنانی که فکر می‌کند آمادگی بیشتری دارند استفاده کند.

* استقلال دوشنبه در جام حذفی باید به مصاف پیکان برود. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سخت! پیکان تیم جوان و دونده‌ای است و فضاها را خوب می‌بندد. حسینی(سرمربی پیکان) هم مربی کاربلدی است. پیکان بازیکن تکنیکی و رونده زیاد دارد و بازی با این دست تیم‌ها بسیار سخت است. اما ما استقلال هستیم و باید شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که در هر دو جام مدعی قهرمانی باشیم.

 اختصاصی استقلال نیوز

       


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ قهرمانی شیک در نیم فصل اول؛ گرد و خاک استقلال در مسجد سلیمان!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حذف سرخابی‌ها از آسیا قطعی شد؛ محاکمه خائنین تنها درخواست هواداران از مسئولین

ج ژانویه 14 , 2022
با اعلام سیدبندی لیگ‌ قهرمانان آسیا 2022، حذف استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) از این رقابت‌ها قطعی شد. به گزارش استقلال نیوز، نگاهی گذرا به تیم‌هایی که توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022  را کسب کنند، بیش از پیش خشم هوادارا...