ارسطو محمدی در گفت و گو با استقلال نیوز: استقلال نباید در باد قهرمانی نیم فصل بخوابد؛ کادرفنی به مطهری کمک کند به روزهای خوبش برگردد

ارسطو محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: به نظر من استقلال در فصل نقل و انتقالات باید یک هافبک بازیساز و یک مهاجم ششدانگ و تمام کننده جذب کند.

ارسطو محمدی بازیکن سال‌های دور و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری پر گل آبی‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان، قهرمانی نیم فصل و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

     

* در خصوص بازی امروز استقلال و نفت مسجد سلیمان چه صحبتی دارید؟

این بازی نسبت به بازی‌های گذشته استقلال بسیار بهتر بود. هم بازیکنان روان‌تر بازی می‌کردند و هم راحت‌تر همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند.

وریا غفوری هم بعد از مصدومیتی که داشت کم‌کم دارد به آمادگی مطلوب می‌رسد و‌ انتظارات هواداران را برآورده می‌کند. در مجموع فکر می‌کنم هواداران از بازی و نتیجه آن راضی بودند.

* استقلال بعد از ده سال قهرمان نیم فصل شد

بله؛ بعد از چندین فصل بالاخره استقلال به قهرمانی نیم فصل رسید و امیدوارم این قهرمانی برای ما خوشایند بوده و در پایان فصل هم قهرمانی برای استقلال باشد.

* دوشنبه دیدار سختی مقابل پیکان در جام حذفی داریم. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال تبحر خاصی در بازی‌های جام حذفی دارد و به شکست پیکان و صعود به مرحله بعد بسیار امیدوارم. 

* آیا استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل نیاز به تقویت دارد؟ 

در تعطیلات نیم فصل تمام تیم‌ها به دنبال تقویت خود هستند. استقلال نباید در باد قهرمانی نیم فصل بخوابد و تصور کند با همین ترکیب می تواند قهرمان لیگ شود.

 به نظر من استقلال در دو پست که نیاز قطعی به تقویت دارد. اولی یک هافبک بازیساز که بتواند میانه میدان را از آن استقلال کند و دیگری یک مهاجم ششدانگ و تمام کننده که در ضربات آخر تبحر داشته باشد.

* ارسلان مطهری این هفته‌ها تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده است. 

به شخصه برای ارسلان مطهری بسیار ناراحتم چون لیاقت او بیشتر از نیمکت نشینی است. در هر صورت ما خبر نداریم در تمرینات چه اتفاقاتی افتاده و ارسلان چه عملکردی داشته که در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرد. شاید در تمرینات عملکرد قابل قبولی نداشته اما نباید در حق این بازیکن اجحاف شود.

مطهری بازیکن سخت کوشی است که در اکثر بازی‌های خود عملکرد قابل قبولی داشته است. به نظر من کادرفنی باید بیشتر هوای این مهاجم جوان که یکی از سرمایه‌های استقلال است را داشته باشد و با تقویت روحیه به او کمک کند دوباره به روزهای خوب خود برگردد.


اخبار اختصاصی استقلال نیوز

  


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ قهرمانی شیک در نیم فصل اول؛ گرد و خاک استقلال در مسجد سلیمان!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدول لیگ در پایان نیم فصل +نتایج

پ ژانویه 13 , 2022
به گزارش مشرق، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) برگزار شد تا پرونده نیم‌فصل نخست مسابقات با صدرنشینی استقلال بسته شود تا نصف جام لیگ بیست‌ویکم به رنگ آبی درآید.آبی‌ها کار دشواری در مسجدسلیمان نداشتند و با شکست پُرگل نفت، صدرنشینی خود را با ...