احمد مددی: غفوری مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی هست؛ داوری هفته اول باعث نگرانی هواداران شده است

احمد مددی

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: بدون هیچ شکی وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است و استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* دعوت نشدن غفوری به تیم ملی؟

بدون هیچ شکی وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است و استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارد. من مطمئنم که کادرفنی تیم ملی در اردوهای بعدی حق کاپیتان استقلال را به او می‌دهند و ما وریای عزیز را در تیم ملی خواهیم دید. باشگاه استقلال و هوادارانش همواره حامی کاپیتان تیم خود هستند و مطمئنا وریا می‌تواند در رساندن تیم ملی به جام جهانی نقش پررنگی داشته باشد.

* وضعیت داوری؟

در بازی قبلی تیم استقلال، علاوه بر دو پنالتی، حداقل یک کارت زرد اشتباه هم به مطهری داده شد. اینکه از ابتدای فصل شاهد چنین اشتباهاتی باشیم، باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان شده است. امیدواریم از هفته‌های بعد شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم. به هر روی تیم فوتبال استقلال در فصول گذشته از بحث داوری لطمات زیادی دیده و ما خواهان قضاوت‌هایی عادلانه و نمی‌گویم بی اشتباه ولی حداقل کم اشتباه از سوی داوران هستیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

احمد مددی: حکم پرونده استراماچونی هنوز صادر نشده است؛ پادووانی غرامت 9 میلیون یورویی می خواهد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت نظری: پادوانی غرامت بسیار زیادی از استقلال می خواهد؛ استراماچونی نمی تواند بیش از یک رقم خاص غرامت بگیرد

چ نوامبر 11 , 2020
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر باشگاه در پرونده استراماچونی محکوم شود، این محکومیت روی پنجره نقل و انتقالاتی فصل جدید اثری نخواهد گذاشت.     به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با...