ابراز نگرانی قطری‌ها از شروع بد در آسیا با دو شکست در ایران

به گزارش مشرق، چهار نماینده فوتبال قطر در دور نخست فصل جدید لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا ۲ با ۳ شکست و یک تساوی مواجه شدند که دو شکست آنها در ایران برابر استقلال و تراکتور رقم خورد.

بر اساس گزارش روزنامه الوطن قطر؛ تیم‌های قطری به استثنای السد که در خانه العین، آخرین فاتح لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسید، شروع نامطلوبی داشتند و نتایج به دست آمده مورد انتظار نبوده است. در دور نخست لیگ نخبگان آسیا تیم الغرافه قطر در تهران با ۳ گل مغلوب استقلال شد و الریان نیز با همین نتیجه از الهلال عربستان شکست خورد. دیگر نماینده قطری یعنی الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ برابر تراکتور ایران شکست ۲ بر صفر را پذیرا شد.

این روزنامه قطری در ادامه می‌نویسد: این شکست‌های آسیایی نیازمند مداخله ضروری و فوری برای نجات تیم‌ها است تا آنها بتوانند با توجه به توانمندی‌هایی که دارند به شرایط خوبی بازگردند. بدون تردید چنین نتایجی زنگ خطری برای سرمربیان تیم‌های قطری خواهد بود و آنها باید با یافتن راه‌حل‌های واقعی از تکرار دوباره آن جلوگیری کنند. جاه‌طلبی تیم‌های قطری با توجه به کسب دو جام قهرمانی ملت‌های آسیا بسیار زیاد است و پس از انتقال‌های بزرگ در فصل جاری لیگ ستارگان انتظار می‌رود نتایج مورد نظر به دست بیایند.

در دور دوم لیگ نخبگان آسیا تیم السد روز ۹ مهر میزبان استقلال است، الریان از النصر عربستان میزبانی می‌کند، الغرافه به مصاف العین امارات خواهد رفت و الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میهمان روشن تاجیکستان خواهد بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این پرسپولیس در دربی هم برنده است/ آلومینوم را فدای استقلال نکنید/ بازی جده را تکرار کنیم برنده‌ایم

ج سپتامبر 20 , 2024
به گزارش مشرق - ناصر ابراهیمی بازیکن و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی، درباره مصاف هفته پنجم تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم شکست پرسپولیس مقابل تیم الاهلی عربستان از آن دست اتفاقات تلخ فوتبال بود که ح...