سلطان علی جباری: آقای خلیل زاده چوب لای چرخ استقلال نزار؛ سر وقت حرف های زیادی خواهم زد

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از ریس هیات مدیره باشگاه استقلال انتظار دارم به استقلال کمک کند نه اینکه مدام چوب لای چرخ این باشگاه بگذارد.

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتگو با سایت باشگاه اتستقلال در خصوص دربی جام حذفی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به عنوان پیشکسوت در همه حال حامی استقلال هستیم

امیدوارم هر چه زودتر وضعیت استقلال مشخص شود و این تیم فصل خوبی را پشت سر بگذراند. ما هم به عنوان یک پیشکسوت در همه حال حامی استقلال خواهیم بود.

* آقای خلیل زاده چوب لای چرخ استقلال نزار

من فقط از آقای خلیل‌زاده می خواهم که به استقلال کمک کند و چوب لای چرخ این باشگاه نگذارد. شما که رئیس هیات مدیره این باشگاه هستید، واقعا به این تیم و هوادارانش کمک کنید و هیچ وقت چوب لای چرخ استقلال نگذارید چرا که این طوری چیزی جز دردسر برای تیم ندارد.

* سر وقت حرف های زیادی خواهم زد

بهتر است فعلا در این رابطه حرفی نزنم اما صحبت هایم را سر وقت خواهم گفت.

 

 به گزارش استقلال نیوز، با صحبت های سلطان علی جباری که یکی از دلسوزان و افراد مورد اعتماد باشگاه استقلال است مشخص شد که تمام کارشکنی ها از سوی هیات مدیره و شخص خلیل زاده صورت گرفته تا هواداران استقلال همچنان محروم از بازگشت استراماچونی باشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

بهمن نیکخو: الکس نوری یکی از گزینه‌های ما است؛ دو روز به باشگاه وقت بدهید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه مظاهری و تراکتور در فدراسیون برگزار شد

چ سپتامبر 16 , 2020
به گزارش مشرق، پس از پیوستن رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز به استقلال، مسئولان تیم تبریزی این انتقال را غیرقانونی دانسته و علیه مظاهری شکایت کردند.جلسه رسیدگی به این پرونده امروز با حضور مظاهری و وکیلش در فدراسیون فوتبال برگ...