چرا استقلال شیپور را از سرگشادش می‌دمد؟!

سرویس ورزش مشرق - بدعت غلطی که در این سالها در باشگاه استقلال شاهدش هستیم موضوع انتخاب افراد پیش از انتخاب نفرات انتخاب کننده است! قطعا این اصطلاحات گیج کننده و غیرمعمول هستند که البته در باشگاه استقلال به نوعی ورژن اختصاصی برای فعالیت های انتخاباتی تبدیل شده است. این اتفاقات در حالی رخ می داد که نصراله عبداللهی سرپرست جدید تیم استقلال مدعی شد تیم جدید بر اساس نظر آندره آ استراماچونی بسته می شود در حالی که استراماچونی و بازگشتش به استقلال رسما از سوی کادر مدیریتی باشگاه تکذیب شد. کادری که نحوه انتخاب خودشان هم شبیه به همین یارگیری بود.

چرا استقلال شیپور را از سرگشادش می دمد؟ در این باشگاه ابتدا مدیرعامل را انتخاب می کنند(وزیر و همفکرانش) و بعد یکی یکی اعضای هیأت رییسه انتخاب می شوند و تعداد از 1 نفر به 3 و گاها 5 افزایش پیدا می کند. در حالی که طبق قانون تجارت ابتدا باید اعضای هیأت مدیره از سوی مجمع انتخاب شوند و سپس آنها از بین خود یا فردی را از بیرون به عنوان مدیرعامل معرفی کنند.

این رابطه معکوس در تیم بستن استقلال هم رایج است. سال گذشته استقلال تیمش را انتخاب کرد و بعد آندره آ استراماچونی برای تمرین دادنش به تهران آمد و تنها یکی دو بازیکن (میلیچ و دیاباته) را به خدمت گرفت. این فصل هم استقلال در حال یارگیری است و تقریبا لیستش را با نفراتی که مشخص نیست روی چه متر و معیاری می خرد، پر می کند تا بعدا یک مربی بیاید و با این تیم کار کند! اتفاقی غیرمعمول که تقریبا در هیچ یک از تیم های لیگ برتری، از صعود کرده های تازه وارد گرفته تا قهرمان دوره قبل شاهدش نبوده و نیستیم!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مظاهری: انتقالم به استقلال قانونی بود

چ سپتامبر 16 , 2020
به گزارش مشرق، رشید مظاهری پس از پایان جلسه در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم جلسه خیلی خوبی بود. به شخصه جو را خیلی خوب دیدم. منتظریم که رأی صادر شود. فکر می‌کنم هفته آینده هم باید یکسری مدارک بیاوریم. بیشتر بخوانید: وکیل ...