علی کریمی: استقلال مقابل شهر خودرو از داوری متضرر شد؛ با من درباره تمدید قرارداد حرفی نزده‌اند

غلی کریمی

هافبک دفاعی استقلال گفت: نمی دانم چرا اینقدر در مورد داری طوری صحبت می شود که انگار استقلال از داوری سود کرده است در حالی که دو پنالتی ما در این بازی گرفته نشد.  

به گزارش استقلال نیوز، علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در خصوص بازی شب گذشته شهر خودرو و و استقلال و عملکرد داور این بازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* استقلال مقابل شهر خودرو از داوری متضرر شد 

نمی‌دانم چرا اینطور وانمود شده است که ما از اشتباهات داوری در بازی با شهر خودرو سود بردیم در حالیکه مشخص است در نیمه اول یک پنالتی صد در صد به سود ما اعلام نشده بود. روی ضربه ایستگاهی که آنها به گل رسیدند هم کاملا مشخص است که خطا اشتباه بود و نباید خطا اعلام می‌شد.

* اگر اشتباه داور نبود این بازی نباید دو بر دو نمی‌شد

باید اینطور بگویم که اگر اشتباه داور نبود این بازی نباید دو بر دو می‌شد. نظر من و تمام بازیکنان این است که سه امتیاز حق ما بود و یک امتیاز کمترین دستمزد از تلاش ما در این بازی بود.

 * کارشناسان داوری پنالتی استقلال را تایید کردند

کارشناسان داوری به وضوح گفتند که خطای بازیکن روی قایدی به درستی اعلام شده است پس نباید درباره این موضوع صحبت کرد وقتی که یک پنالتی هم در نیمه اول برای ما اعلام نشده بود.

 * پیکان و شاهین رقبای آسانی نیستند

مطمئنا پیکان و شاهین که برای بقا در لیگ تلاش زیادی انجام می‌دهند رقبای آسانی نیستند و هرگز با چنین ذهنیتی که بازی ساده ای خواهیم داشت نباید به مصاف چنین تیم‌هایی رفت.

 * با من درباره تمدید قرارداد حرفی نزده‌اند

با من درباره تمدید قرارداد حرفی نزده‌اند. در حال حاضر تمرکزم روی مسابقات پیش رو است و بعدا در این باره تصمیم گیری می‎‌کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

            


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ یک امتیاز حساس سوغات فرهاد پُر اشتباه از مشهد، کرونایی های استقلال همچنان استراحت مطلق!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم

ج آگوست 7 , 2020
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره جدال تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو در مشهد که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، اظهار داشت: همان‌طور که قبل از بازی هم پیش‌بینی کرده و  گفته بودم، یک بازی سخت، درگیرانه و فیزیکی رقم خورد که البته در عین حال باکیف...