ناکامی استقلال در دقایق طلایی

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره تساوی 2 - 2 استقلال در خانه شهر خودرو اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی نبود. هر دو تیم برای کسب یک امتیاز به میدان رفته بودند و می‌خواستند حداقل نتیجه را بگیرند و به همین دلیل هم بازی خوبی از آب درنیامد. به نظرم مهره‌های بسیار خوبی در ترکیب هر دو تیم حضور داشتند، اما شاهد طرح و برنامه خاصی نبودیم و سرانجام هم نتیجه مساوی شد.

بیشتر بخوانید:

طلسم شهرخودرو و استقلال پابرجا ماند

وی با اشاره با گلی که استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم توسط دیاباته دریافت کرد تا کار به تساوی 2 - 2 کشیده شود، گفت: همیشه گفته می‌شود که پنج دقیقه بعد از گلزنی تیم، دقایقی طلایی محسوب می‌شود و باید در همان مدت زمان کوتاه، شرایط و نتیجه به دست آمده حفظ شود، اما استقلال در رسیدن به این هدف ناکام بود و نتوانست از فرصتی که برای کسب برتری به دست آورد، استفاده کند. به نظرم استقلالی‌ها تمرکز لازم را نداشتند و با وجود آنکه می‌خواستند و می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند، اما برنامه لازم را نداشتند.

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: متأسفانه استقلال برنامه لازم را برای حفظ نتیجه و انجام کامل امور دفاعی نداشت. در این بازی باز هم مشخص شد که دفاع تیمی استقلال مشکل دارد و این مسئله نشان می‌دهد که اگر فرهاد مجیدی قصد دارد با این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه لازم برسد، باید سیستم دفاعی تیمش را ترمیم کند، در غیر این‌صورت شاهد ناکامی استقلال خواهیم بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته لیاقت آقای گلی لیگ را دارد

ج آگوست 7 , 2020
به گزارش مشرق، « عبدالعلی چنگیز» اظهار داشت: بازی استقلال و شهر خودرو یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقات لیگ برتر بود که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. وی افزود: استقلال روی ۲ غفلت دروزاه‌اش باز شد وگرنه می‌توالنست با پیروزی و سه امتیاز کامل ...