نوروزی: با بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها ارتباط مستقیم دارم؛ طرح های اقتصادی ما طبق قوانین و مقررات است

مهدی نوروزی

معاون اقتصادی باشگاه استقلال: ما برای بستن با شرکت های مختلف هیچ محدودیتی نداریم و تمام قراردادهای ما طبق قانون و مقررات بسته خواهد شد و هیچ مشکلی نخواهد داشت. 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در خصوص بحث قرارداد باشگاه استقلال با یک شرکت مواد غذایی و اینکه گفته می شود این قرارداد مورد تایید وزارت ورزش نیست، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* با بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها ارتباط مستقیم دارم

با بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها ارتباط مستقیم دارم و برای باشگاه استقلال با شرکت مواد غذایی مذکور صحبت کرده بودم. این شرکت 60 سال قدمت دارد، در بورس بوده و حساب‌هایش در بورس تأیید شده است.

* طرح های اقتصادی ما طبق قوانین و مقررات است

ما روی موضوعات اصلی با شرکت مذکور به توافق رسیده‌ایم و مشکلی وجود ندارد. برخی شرکت‌ها دوست دارند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را همزمان داشته باشند و به همین دلیل گفتیم مشکلی از جانب ما وجود ندارد و می‌توانید با پرسپولیس مذاکره کنید. در باشگاه پرسپولیس مشکلات حقوقی وجود داشت و به همین دلیل روند مذاکرات و امضای قرارداد طولانی شد. ما طبق قوانین و مقررات پیش رفتیم به طوری که کارگزار باشگاه باید قرارداد ببندد و باشگاه به‌عنوان مطلع حضور داشته باشد.

* طبق قانون با کارگزار پیش می رویم

هر شرکتی مشاوران خودش را دارد که ارتباطی به باشگاه‌ها ندارد. اشاره کردم که باشگاه پرسپولیس متقاعد شد که پول به حساب کارگزار واریز شود تا 70 درصد آن را به حساب پرسپولیس واریز کند و اگر تشخیص داد 30 درصد دیگر را نیز به حساب باشگاه واریز کند. ما طبق قانون با کارگزار پیش رفتیم و چیزی از ما کم نمی‌کند، چون مشکلات باشگاه را می‌داند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ قراردادهای اقتصادی سعادتمند با چند برند معروف؛ هتل هما میزبان افتخارات آبی ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است

چ آگوست 5 , 2020
به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از پوکر قهرمانی اظهار داشت: من پیش از اینکه پرسپولیس هم قهرمانی‌اش را مسجل کند، گفته بودم که این تیم با نتایج خوبی که گرفته است خیلی زودتر از به پایان رسیدن لیگ قهرمان می‌شود و همین‌ اتفاق هم افتاد...