استقلال توانایی بردن شهرخودرو را دارد

به گزارش مشرق، «علی‌رضا اکبرپور» اظهار داشت: استقلال در روزی که نسبت به سپاهان یک بازیکن کمتر داشت توانست با همدلی و اتحاد بازیکنانش و البته تدابیر کادر فنی پیروزی دلچسبی را مقابل سپاهان کسب کند.

وی افزود: در شرایطی که تیمی نسبت به حریف خود ۱۰ نفره بود بازیکنان توانستند با دوندگی بالا فضاهای زمین را به خوبی پوشش دهند و اجازه ندهند این کمبود به چشم آید.

بیشتر بخوانید:

ادبیات بیانیه به مدیران سپاهان نمی خورد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «فرهاد مجیدی» در زمانی که احساس کرد سپاهان به بازی مستقیم روی آورده است تعویض هوشمندانه‌ای را انجام داد و دانشور توانست مانع از ضربه زدن بازیکنان این تیم شود.

اکبرپور تصریح کرد: خط هافبک استقلال به خصوص «علی کریمی» روز عالی را پشت سر گذاشتند و به هافبک‌های سپاهان اجازه بازی‌سازی ندادند.

وی تاکید کرد: به طور حتم استقلال با روحیه بیشتری بازی‌های آینده را دنبال خواهد کرد و این تیم می‌تواند پس از پشت‌سر گذاشتن فصل پر فشار به مقام دوم برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با شهر خودرو برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و استقلال اگرچه در مشهد روز آسانی را پیش رو نخواهد داشت اما این توانایی را دارد سه امتیاز بازی را به دست آورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضربه ای که سیدحسین به خودش و استقلال زد

س آگوست 4 , 2020
به گزارش مشرق، به‌اندازه کافی در توصیف اهمیت داشتن یک دروازه‌بان خوب برای هر تیم شنیده‌اید. از جملات قصار تا توصیه‌های بزرگان و حتی به بیان طنز. مثلاً عبدا... ویسی سالی که قهرمان شد در وصف دخسوس گفت: «گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است.» اینکه می‌...