انتقاد یک استقلالی از انتخاب پرویز مظلومی

به گزارش مشرق، منصور رشیدی درباره مصاف امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال در چند دیدار گذشته پستی و بلندی‌های زیادی داشت و بازیکنان هماهنگ نبودند. در یکی دو بازی نیز با اینکه تیم‌شان ناقص بود، انتظار می‌رفت امتیازات خوبی کسب کنند، اما این اتفاق نیفتاد و بد بازی کردند. دیدار قبلی مقابل پارس جنوبی جم اما، شرایط تیم بهتر شد و خوب بازی کردند.

وی افزود: سپاهان از نظر مهره یک تیم کامل است، حتی اگر چند بازیکن تیمش را در اختیار نداشته باشد. از نظر من، دیدار استقلال و سپاهان بازی زیبا و قشنگی می‌شود. هر تیمی هم از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تمام ستاره‌های مشترک استقلال و سپاهان

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان چقدر تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: صد در صد نبود قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان تأثیر می‌گذارد، چرا که او مربی بزرگ و کاردان است. بازیکنان داخل زمین باید دستورات او را یاد گرفته باشند و در زمین پیاده کنند، اما نبود قلعه‌نویی در نتیجه بازی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

رشیدی در خصوص انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مظلومی مربی کارکشته و باتجربه است. او سال‌های زیادی در استقلال و لیگ برتر مربیگری کرده است، اما اگر جای مسئولان فدراسیون فوتبال بودم، مربی جوان برای هدایت این تیم انتخاب می‌کردم. مظلومی باتجربه است و شاید بتواند از عهده این کار بربیاید. باید دید دستیاران او چه کسانی خواهند بود و چطور کار را پیش می‌برد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد سعادتمند: استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست؛ تلاش‌مان روی حفظ شاکله تیم است

ش آگوست 1 , 2020
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تمام برنامه ما برای فصل بعد حفظ بازیکن اصلی و ترمیم نقاط ضعفمان است و می خواهیم فصل بعد تیم مقتدر وارد مسابقات کنیم. به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتوگو با برنامه نیمکت ...