جدال مهاجمان خارجی برای رستگاری استقلال و سپاهان

به گزارش مشرق، رسول غنی‌زاده در مورد دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی حساسی را بین استقلال و سپاهان شاهد خواهیم بود، آبی‌پوشان باید برنده این دیدار باشند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کنند البته سپاهان هم به دنبال صعود است و می‌خواهد رتبه دوم را تصاحب کرده و استقلال را در جدول پایین‌تر از خود ببیند.

وی ادامه داد: جدال مهاجمان خارجی دو تیم است، هر دو تیم از مهاجمان خوبی سود می‌برند چرا که آنها بارها توانسته‌اند گره بازی را باز کرده و موقعیت را به سود تیم خود به پایان برسانند.

مدافع سابق تیم فوتبال پاس تهران افزود: سیاوش یزدانی و دانشگر در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند و تا حدودی خیال مجیدی برای خط دفاع تیمش راحت شده اما سپاهان مهاجمان تیزهوشی دارد که یک لحظه غفلت باعث خواهد شد نتیجه بازی به سود زردپوشان اصفهانی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

تمام ستاره‌های مشترک استقلال و سپاهان

وی در مورد جدال دو پیشکسوت استقلال که زمانی در کنار یکدیگر برای موفقیت استقلال تلاش می‌کردند، گفت: امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی هر دو از چهره‌های محبوب استقلال هستند اما باید روبروی یکدیگر قرار گرفته و تلاش کنند که تیمشان پیروز از زمین خارج شود بنابراین به جز بازیکنانی که در زمین حضور دارند، نقش این دو مربی استقلالی در نتیجه فردا تأثیرگذار خواهد بود.

غنی‌زاده بیان کرد: شاید نقطه تاریک این دیدار، نبود تماشاگران باشد، به طور حتم، اگر آنها حضور داشتند، بازی به مراتب جذابیت بهتری پیدا می‌کرد و شور و هیجان خاصی در ورزشگاه به وجود می‌آمد اما در این چند وقت عادت کرده‌ایم که بازی‌های حساس و غیرحساس را بدون تماشاگر مشاهده کنیم. آرزو می‌کنیم تماشاگران برای لیگ بیستم بتوانند به ورزشگاه بیایند و دوباره شور و هیجان به استادیوم‌ها بازگردد.

مدافع سابق تیم فوتبال پاس تهران در پایان خاطرنشان کرد: همه امید استقلال به مهاجم خارجی این تیم یعنی شیخ دیاباته است. دیاباته نشان داده که چه در هوا و چه در زمین، از تبحر خاصی برخوردار است و یک لحظه غفلت از مدافعان سپاهان باعث خواهد شد که وی دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کرده و سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نوسان استقلال زیاد است

ش آگوست 1 , 2020
به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در مورد عملکرد استقلال در دیدارهای اخیر گفت: نوسانات زیاد تیم استقلال باعث شده تا یک بازی یکنواخت را از این تیم شاهد نباشیم. آنها یک روز نمایش ضعیفی دارند اما روز دیگر یک بازی بسیار روان را از خود ارائه می دهند و الان ن...