دو کرونایی استقلال دیدار با نساجی را از دست دادند

به گزارش مشرق، عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی آبی پوشان که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دیدار هفته گذشته این تیم مقابل صنعت را از دست داده بودند، مقابل نساجی هم قادر به حضور در میدان نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

رمضانی: نمی‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم

غیبت همزمان این دو بازیکن باعث شد فرهاد مجیدی مقابل صنعت نفت دست به تغییر سیستم زده و بعد از مدتها آبی ها در حالی به میدان رفتند که از دو مدافع میانی استفاده می کردند. احتمال این که سرمربی استقلال مقابل نساجی همچنان دست به استفاده از دو مدافع میانی بزند وجود دارد.

دیدار تیم های استقلال و نساجی از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲ مرداد و به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می شود. دو تیم در حالی در این دیدار به مصاف هم می روند که در پایان هفته بیست و پنجم استقلال با ۴۱ امتیاز از ۲۴ بازی (یک بازی کمتر از تیم های دیگر) در مکان پنچم و نساجی با ۲۸ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسینی می‌تواند ۱۵-۱۰ سال استقلال را بیمه کند

س جولای 21 , 2020
  به گزارش مشرق، استقلال درحالی موفق شد در آبادان صنعت نفت را شکست دهد که در این بازی بازهم گلی دریافت نکرد تا خط‌دفاعی این تیم به‌همراه سنگربانش نمره قبولی بگیرند، هرچند برخی تغییر سیستم و روی آوردن کادرفنی آبی‌ها به روش ۴ دفاع خطی را...