هروویه میلیچ: هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند؛ دلم برای هوادارانمان تنگ شده است

میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال حق دارند از نتایج این هفته ها ناراضی باشند و من دلم برای حضور آنها در ورزشگاه تنگ شده است. 

به گزارش استقلال نیوز، مدافع چپ تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گویی با تسنیم پیرامون شرایط این روزهای باشگاه استقلال و نتایج ضعیف دو هفته اخیر، توضیحاتی را ارائه کرد، که در ادامه می خوانید:

   

* وضعیت مصدومیت من امروز مشخص می شود

به نسبت دیروز بهترم، اما پزشک تیم امروز در تمرین معاینه‌ام خواهد کرد تا وضعیتم مشخص شود.

* هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند

هواداران حق دارند ناراحت باشند، چون از دو بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته‌ایم. هر کسی که استقلال را دوست دارد، قطعاً از این شرایط راضی نخواهد بود.

* دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است

نمی‌توانم در این زمینه که دلیل عدم نتیجه گیری چیست صحبت کنم، چون حرفه‌ای نیست که بخواهم در این مورد حرف بزنم. تنها می‌توانم درباره عملکردم و چیزهایی از این دست صحبت کنم. پیش از هر چیز به هواداران‌مان که فوق‌العاده هستند، احترام می‌گذارم و دلم برای دیدن‌شان روی سکوها به هنگام برگزاری بازی‌های‌مان تنگ شده است.

* برای سرمربی و هم‌تیمی‌هایم احترام قائل هستم

برای سرمربی و هم‌تیمی‌هایم احترام قائلم. در رختکن می‌توانم هر آنچه که در سَرم می‌گذرد را به هر کسی که می‌خواهم بگویم، اما این حرف‌ها باید در همانجا بماند.

به گزارش استقلال نیوز، میلیچ امروز در محل تمرین حاضر شد و مشکل خاصی نداشت. او همپای سایر بازیکنان تمرین خود را انجام داد ومی‌تواند بدون مشکل به کارش ادامه بدهد دکتر ستوده در گفتگویی این خبر را تایید کرد.

 اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته و میلیچ در یکقدمی فسخ قرارداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال با ۳ غایب به مصاف پارس جنوبی می‌رود

ج جولای 3 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال یکشنبه هفته آینده در چارجوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال در جم به مصاف پارس جنوبی این شهر خواهد رفت. فرهاد مجیدی که در دیدار قبلی برابر سایپا، محرومان و مصدومان زیادی داشت، برای این دیدار نیز سه بازیکن خود را در اختی...